Gå til innhold

Bry du deg?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vondt helt inn til margen av slike videoer. Hvilken rettighet har mennesket til å gjøre slikt mot dyrene?

Denne organisasjonen skal jeg definitivt støtte. Jeg ser det går an å kjøpe 10 DVD'er, det kunne jo være et fint tips som en ekstra julegave til noen? Så kanskje flere med tiden vil forstå dette. :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har sett den, og den gjorde så sterkt inntrykk på meg at jeg aldri kommer til å se den igjen.

Skrevet

Utifra hva dere skriver så skjer det ikke at jeg trykker på den linken.

• Liker 1
Skrevet

Utifra hva dere skriver så skjer det ikke at jeg trykker på den linken.

Samme her.

Jeg trykker forresten aldri på linker som ikke kommer med en liten forklaring, det er ikke alt jeg vil se, uansett hvor viktig det måtte være.

• Liker 2
Skrevet

Dere burde tørre å se realitetene i verden.

Skrevet (endret)

Jeg har sett mange forskjellige videoer fra grusomheter i verden både når det gjelder dyr og mennesker, og jeg sitter alltid igjen med de bildene i hodet etterpå, så jeg står over..

Endret av Siggen!
Skrevet

Earthlings er en film av Jaquin Phoenix og Moby har musikken. Dette skrives om filmen.

Dere kan streeme hele filmen, evnt bare se traileren.

EARTHLINGS is a powerful and informative documentary about society’s treatment of animals, narrated by Joaquin Phoenix with soundtrack by Moby. This multi-award winning film by Nation Earth is a must-see for anyone who cares about animals or wishes to make the world a better place.
Skrevet

Ja, jay bry meg shempe masse.

Do vara shikli smart azz å sikkert shemevåksen...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...