Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Er det noen her som har tatt fettsuging, og som er veeedlig sjenerte ? Jeg har bestemt meg for at jeg SKAL gjøre dette, men jeg er så redd for det. Ikke for narkosen, smerten eller noe sånt, men rett og slett den konsultasjonen. Jeg livredd for å høre noe jeg ikke vil høre. Dessuten virker det ikke spesielt morsomt å måtte la et fremmed menneske se magen min og på en måte "dømme" den. Jeg har veldig liten selvtillit, og ja, jeg er ekstremt nærtagen og kan dessverre være flink til å tolke ting feil(?) noen ganger. Men jeg føler jeg må gjøre dette også Så ja, dere som har vært gjennom det 1- hvordan var konsultasjonen ? trinn for trinn 2- Er folka der som regel greie ? 3- Kan de nekte noen å fettsuges ? Jeg er ikke for stor, ikke for liten, jeg er frsik. MEN jeg kan innrømme at det fettet jeg vil ha vekk ikke kommer av en fødsel osv osv så er jo bare vanlig fett. Det går vel forde ? 4- Har du noe annet å si om det ? Er du fornøyd ? Please ikke kom med masse "dritt" om hvor teit fettsuging er osv osv
Miki Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Det er ingen vits. Du kommer til å legge på deg igjen. Det du må gjøre er å endre livsstil ellers vil du aldri nå den vekten du ønsker.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Det er ingen vits. Du kommer til å legge på deg igjen. Det du må gjøre er å endre livsstil ellers vil du aldri nå den vekten du ønsker. Jeg har en plan Det virker sikkert ikke som en genial løsning for alle sammen, men for MEG er det faktisk det. Nå skal det sies at det er grunner for at jeg gjør dette, vet at det ikke er en enkel løsning det heller, men for meg er det det enkleste, og den kjappeste. Hvorfor osv burde jeg ikke si. Vet at mange kan bli litt "frekke" da. Nei, er ikke pga jeg lat og dum nei Det jeg ønsker svar på, er hvordan det er å være ganske sjenert ( såpass at det er et stort hinder i hverdagen) og gjøre dette. Jeg hadde nok overlevd selve behandlingen, men den første timen virker veldig "skumell" i og med at jeg ikke vet hva som venter meg. Er det jeg vil høre, gjerne "skrekkhistorier" også. Vil forberedt på det meste.
Gjest Eline4 Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Ååå, dette må du ikke være redd for, kjære deg! Personen du snakker med er nok 110% profesjonell, og dette er jo noe h*n gjør ofte! Har nok, som leger flest, sett det meste. Så er nok ingenting med deg som sjokkerer h*n skal du se! Dette går så fint så! Og så flott at du har en plan videre og! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Det er ingen vits. Du kommer til å legge på deg igjen. Det du må gjøre er å endre livsstil ellers vil du aldri nå den vekten du ønsker. For mange er det en veldig stor og god kickstart. Man ser resultater med en gang og det øker motivasjonen veldig! Sier ikke at alle skal gjøre det, men for noen så er det riktig.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Ååå, dette må du ikke være redd for, kjære deg! Personen du snakker med er nok 110% profesjonell, og dette er jo noe h*n gjør ofte! Har nok, som leger flest, sett det meste. Så er nok ingenting med deg som sjokkerer h*n skal du se! Dette går så fint så! Og så flott at du har en plan videre og! Lykke til! Der har du nok rett Neinei, er ikke noe "sjokkerende" ved meg sånn sett Og han eller hun har nok sett det meste ja. Uff...har så lyst til å bare ta kontakt med en eller annen klinikk å bare hoppe i det. Ønsker å gjøre det av hele mitt hjertet og vet VET at det rett vei. Bare synd at "alle" ( de som vet at jeg ønsker å gjøre det) er negative til det. Blir et hinder det også, angrer litt på at jeg snakket med mamma om det. Men jeg ville likt å hatt noen med meg, hun og søsteren min er egentlig de eneste jeg føler jeg kan snakke med ang dette. Kunne kanskje fått med meg veninna mi, men har ikke fortalt om dette enda Men tenk for en seier det ville vært å gjort dette helt selv ? Kontaktet en klinikk selv, møtt opp alene, fått ordnet en time osv Høres sikkert ikke så vanskelig ut osv for dere, men tro meg, for meg hadde det vært stort. Hehe
Gjest Eline4 Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Der har du nok rett Neinei, er ikke noe "sjokkerende" ved meg sånn sett Og han eller hun har nok sett det meste ja. Uff...har så lyst til å bare ta kontakt med en eller annen klinikk å bare hoppe i det. Ønsker å gjøre det av hele mitt hjertet og vet VET at det rett vei. Bare synd at "alle" ( de som vet at jeg ønsker å gjøre det) er negative til det. Blir et hinder det også, angrer litt på at jeg snakket med mamma om det. Men jeg ville likt å hatt noen med meg, hun og søsteren min er egentlig de eneste jeg føler jeg kan snakke med ang dette. Kunne kanskje fått med meg veninna mi, men har ikke fortalt om dette enda Men tenk for en seier det ville vært å gjort dette helt selv ? Kontaktet en klinikk selv, møtt opp alene, fått ordnet en time osv Høres sikkert ikke så vanskelig ut osv for dere, men tro meg, for meg hadde det vært stort. Hehe Ja, ikke alle er like positive til "unødvendige inngrep". Moren din skjønne jeg vel egentlig godt, da hun sikkert mener du er perfekt slik du er, og i tillegg er litt bekymret mtp. inngrepet, noe du burde være glad for! Jeg tror nok det hadde vært stort å gjort det alene, men ville nok annbefalt å ta med "en hånd å holde i" uansett, om det nå skulle bli skummelt, noe klinikker og sykehus gjerne er! Om dette er noe du virkelig ønsker og tror kommer til å funke for deg, så sier jeg go for it! Ditt liv, din kropp! Om du tror at fettsuging kan være noe som får motivasjonen og selvbildet opp, så ser jeg ikke noe galt i det! Ta det opp med en venninne, hun blir sikkert med, med glede! Alltid godt å kunne støtte en venn, vettu!
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Det er sant. Mamma er en sånn person som godtar det aller meste og ser ikke ned på noen mennesker, uansett. Men, akkurat sånne "overfladiske" ting er hun ikke sååå glad i. Hun mener at det ikke er en løsning, at det er bortkastet penger osv. Men det er ikke opp til henne, er jo mitt valg. Min kropp, mitt liv, mine penger og mitt problem om det blir et problem. Jeg tror jeg enten skal snakke med veninna mi, snakke mer med mamma eller få broren min til å hjelpe meg på en eller annen måte. Vil få gjort dette etter nyttår tror jeg, så har jeg vinteren og kanskje våren til å komme meg på. Så skal jeg ta et tak i meg selv å få kommet i gang med andre ting Hadde vært veeeeldig godt å få gjort dette :D
Gjest Eline4 Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Høres veldig ut som min mor, det Ja, jeg håper du finner ut, og at det ordner seg for deg! One way or another Og igjen, lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå