Gå til innhold

sko og strømebukse til kjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en fin kjole i mørkerosa, som jeg tenkte å bruke i julen. Omtrent denne fargen. Har et par spørsmål:

-Hvilken farge på pumpsene burde jeg ha til? Blir svart for hardt?

-Burde jeg ha hudfarget strømpebukse til? Synes det ble for mye kontrast mellom rosafargen og svart strømpebukse.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKKE hudfarget strømpebukse. Det ser aldri bra ut om vinteren. Ta en svart strømpebukse, ikke tykkere enn 20den. Evt. en grå eller brun strømpebukse-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes sort strømpebukse og sorte pumps hadde sett bra ut til den kjolen. Hvis du synes sorte sko er kjedelig, kunne du nok brukt noen i en sølvfarge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest On Topic

Hudfarga strømpebukser og svarte elegante pumps.

Svart strømpebukse blir for hardt synes eg. Og litt 90tals. Skjønt 90 tallet er jo kome litt tilbake i klesmoten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Hudfarget strømpebukse, iallefall hvis det er snakk om juleselskap, julebord, julaften eller lignende "finere" tilstelninger.

Er det bare en vanlig fest eller kveld på byn kunne jeg brukt sort, men da kler du deg litt ned og ser mer laid back/punk/90s ut. Mønstret sort gjør det litt mindre kontrast/colourblock.

Sorte pumps kan være litt hardt til rødrosa, men kan også være veldig kult.

Vil du ha noe mykere så synes jeg nude/tan sko samt metalliske farger også passer til ca alle knallfarger. Men da må du iallefall ha hudfarget strømpis! Og skal du ha f.eks. sølvsko synes jeg også det er finere med noen slinky strappy sandals i stedet for pumps.

Har du den type sko så slipper du til og med unna med å bruke samme farge som kjolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...