Amica Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 Noen som kan si meg hvordan jeg blir kvitt djevelskapen? Anyone? Har kastet programfolderen i søppelbøtten (fordi den ikke finnes i "legg til/fjern programmer"). Har kjørt Ad-aware. Har kjørt Spybot. Ingen av dem kan fjerne den selv om de finner den. Ingen ting hjelper, og jeg VIL IKKE HA DEN DER!!! Hjelp en stakkar i nød da!
Crazee Skrevet 16. desember 2003 #2 Skrevet 16. desember 2003 Hmmm - AdAware skulle greia å fjerna Gator, du har dei siste oppdateringane? Og er sikker på du merkar av alt som skal fjernast? (Berre spør for ikkje å ta noko for gitt.) Eit søk på google.com etter "remove gator" gav jo ein del treff - kanskje du kan prøva http://www.noadware.net/ og sjå om det er betre?
Morgan Skrevet 16. desember 2003 #3 Skrevet 16. desember 2003 Ai-ai-ai,du har fått Gatoren på maskinen din,sukk....ikke mye gøy. Jeg fikk den derre da jeg kjøpte meg laptop,husker ikke helt hvor den kom i fra....men jaffal...jeg var så dum å installere dritten,og angret.Jeg mener å huske jeg tilbakestilte maskinen,slik du kan gjøre i Millenium.Da forsvant elendigheten! Så,ligger det alltid noe cookies igjen nede i registeret,da bare hukker du av i Brannmuren for at denne IKKE skal ha kontakt med internett! Fungerte for meg :blunke:
Amica Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2003 Etter å ha lastet ned NY versjon av Ad-aware ble problemet borte ja... :oops: Kan bare skylde på at dette ikke er min maskin (men jeg kunne jo ha tenkt så langt likevel...) Takk for tipset!
zinga Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 Jeg våger meg på en avsporing nå som hovedinnlegger har fått svar: Hva er Gator?? :klø:
Crazee Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Eit program som skal gjera utfylling av skjema meir automatisk, ut i frå opplysningar du har gitt ein gong. (Men om det høyrest interessant ut, sjekk heller ut Roboform. Eller mulighetane innebygd i Opera, Mozilla, andre?)
Cooli Skrevet 18. desember 2003 #7 Skrevet 18. desember 2003 Det som står i Dagbladet : Gator Et av de vanligste spionprogrammene for tiden er Gator. Dette programmet hjelper deg blant annet med å fylle ut alt av brukernavn og passord til nettstedene dine. Gator lagrer også kredittkortinformasjon om du handler på nettet. All informasjon som lagres blir kryptert og lagres på maskinen din, men Gator logger seg inn i denne informasjonen ved hjelp av din IP-adresse hver gang du logger deg på Internett, samtidig som programmet sender den samme informasjonen tilbake til Gators servere. Ved å samle informasjon om brukervanene dine, selger så Gator denne informasjonen til annonsører som altså da kan vite hva du for eksempel handler på nettet. kilde
Rapitap Skrevet 23. desember 2003 #8 Skrevet 23. desember 2003 Vel, har kjørt www.webroot.com på en nesten 2 år gammel PC XP Install. Ok den gjorde jobben! :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå