AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Den siste måneden har jeg luktet utrolig vondt nedentil Går på p-piller, og trodde først at det bare var på tide å ha mensen. Men det var ikke grunnen til lukten, for den er der enda. Tok canesten i tilfelle jeg har sopp, men da er det ikke det heller. Er ingen spesiell farge på utfloden, det bare lukter veldig vondt! Må bruke truseinnlegg for at ikke buksene mine skal lukte. Hva i all verden kan dette være? (jeg er 25 år hvis det har noe å si. Har ikke hatt sex siden i sommer)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 hørtes ut som bakteriell vaginose kanskje? Har ingenting med sex å gjøre. Det er kroppens hormoner som kommer i ubalanse... Bestill en time å få det sjekket du. Skal ikke lukte vondt.
altflyter Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Jeg ville bestilt legetime. Enig med AB over her at det høres ut som bakteriell vaginose...
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Takk for svar! Jeg har eksamensperiode, og har ikke tid til legebesøk før om en stund. Hva kommer det av og hvordan behandles det? Kan ikke gå rundt og lukte slik
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Det behandles med en pille. Koster ikke mye. Men man kan bli dårlig av den, jeg tok den en gang og kastet opp og ble veldig uvel.
altflyter Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Er pillen reseptbelagt? Noe behandling kan tas uten resept.. Du kan prøve melkesyrekapser ol. Men det beste resultatet vil du få av å kontakte lege.
Gjest Hannee Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Du kan prøve lactal. Funker på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå