AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hva ville du ha valgt hvis du kunne velge mellom å være rik og berømt eller å ha fred og ro? Evt fordeler/ulemper med valgene?
Gjest otrivin Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Rolig - Penger betyr ikke så mye for meg - Har jeg de jeg er glad i og får gjøre det jeg liker er jeg lykkelig Om jeg hadde vært rik måtte jeg stått ut med masse rykter, drittslenging, kanskje falske venner osv. Det eneste hadde vært at hvis jeg hadde vært rik hadde det vært utrolig kjekt å få hjelpe de jeg har lyst til som ikke pengene strekker til til nå. Men ja, helst rolig liv.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Så lenge jeg har så jeg klarer meg er jeg mer enn fornøyd. En del ekstra penger utover det nødvendige hadde selvsagt ikke vært å forakte. Men rikdom og berømmelse.....nei takk. Er en meget privat person som ikke ville trives med å være i søkelyset og har ikke så veldig store krav når det gjelder det materielle. Spesielt ikke statusting. Vil gjerne ha god nok økonomi til å kunne reise en del, da. Og bo komfortabelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå