Gjest Pippi1979 Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Jeg får både mine foreldre og svigers til middag neste helg. Har noen en god oppskrift å dele med meg? Vi bli 13 til bords og jeg er en medium god kokk:) I fjor serverte jeg helstekt okse indrefilet, så vil ikke ha dette igjen i år.
ladamafia Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 lapskaus kokt på lettsalta knoke. poteter, gulerot, kålrot, sellerirot, purre, løk. ferske selvoppkuttede grønnsaker, ikke noe pose dritt. kanskje ikke så fancy, men smaker veldig godt. har servert det samme til omtrent samme antall gjester flere ganger
Brunhilde Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Kalkun med deilig stuffing og alt tilbehør?
Rumle Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hva med stekt lammelår, med gode råstekte poteter med mye krydder og hvitløk, lettstekte grønnsaker, og så noe godt og søtt til dessert Det er noe av det beste jeg får servert i alle fall, og så er det relativt enkelt å lage Eventuelt fløtepoteter istedenfor, ellers bør du vel ha en god saus også. Endret 8. desember 2011 av Rumle 2
Rumle Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 En skikkelig god hjemmelaget ertesuppe/ kjøttsuppe laget på pinnekjøtt og vossakorv er også utrolig godt. Spesielt om du har noe skikkelig godt brød/ flatbrød og smør til (om du finner!)
Gjest Pippi1979 Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Takk for svar alle sammen:) Jeg lurer på denne: Kalkun skal vi ha 1.dag. så derfor utgår det.. http://www.matprat.no/gjester/gjesteoppskrifter/innbakt-svinefilet-med-soltorkede-tomater/ Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Svin indrefilet er godt. Sist fikk jeg det servert med spekeskinke rundt og en nydelig appelsinsaus. Ditt valgt TS så bra ut.
Gjest Pippi1979 Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Bra - da går jeg for det tror jeg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå