Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Usikker på hvor det skulle plasseres, så tok det her.

Snuste for første gang i går, og snust i dag også. I går spydde jeg, begynte vel litt hardt og lenge. Hadde helt syk hodepine, og har aldri vært dårligere faktisk. Svelga den dritten, og i dag så gikk det bedre da.

Lurer på hvor lenge jeg skal snuse ''før jeg blir vant til det?'' Om man gjør det lenge, så får man vel ikke hodepinen. Bare den slappheten? Er litt nybegynner på området.

Fikk småhodepine i dag også, men ikke det samme. Heldigvis, og hvor mange ganger skal man snuse før man blir avhengig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:skratte: Sorry, men hvorfor prøver du så hardt å begynne å snuse når du blir dårlig av det?
  • Liker 6
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Kutt ut med en gang! Er totalt unødvendig og når du blir eldre er det ikke kult å snuse i det hele tatt. Har vært avhengig av dritten i godt over seks år nå, angrer som satan. Dyrt og ser stygt ut.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Enig med den over! Hvis du blir så dårlig av det er det virkelig ikke noe å trumfe gjennom.

Men for å gi et konstruktivt svar; du trenger ikke snuse så lenge for å bli vant til det. Kroppen din er ikke vant til nikotinet, og derfor blir du dårlig. Om du så absolutt skal snuse anbefaler jeg deg å kjøpe de catch minisnusene til å starte med, og heller bygge på.

Anbefaler deg likevel IKKE å begynne å snuse! det er en enorm kostnad og absolutt ikke bra for deg! Hater meg selv for at jeg er avhengig.

Endret av Bellamy
Skrevet

Kanskje ts tror hun får høyere status i vennegjengen av å snuse? Siden hun prøver så hardt? Har jeg rett ts? Må da ligge noe bak..

Skrevet

Synd, men det er faktisk status å snuse i ungdomsmiljøene nå til dags.

Skrevet

Snus - like kult som lus.

• Liker 1
Skrevet

Du blir fortere avhengig enn du tror... Slutt mens du har sjansen. Jeg var så dum at jeg begynte når jeg var 20!

Skrevet

Hvorfor vil du begynne?

Jeg skulle ønske jeg aldri hadde begynt... Hvis du kaster opp av snusen er det fordi du har den for lenge i munnen og svelger den "safta" som kommer ut. Det er ikke bra!

Gjest snoopy_93
Skrevet

Du tar hele boksen og svelger den! :ironi::skratte:

Da skal jeg love deg at du aldri får lyst til å snuse igjen EVER!

Vel, vil ikke komme med noen tips. Prøver å slutte med snus jeg.

Skrevet

Tror jeg skal gi meg. Snuste flere i dag, og merker at jeg både får vondt når jeg puster og i tannkjøttet. Er virkelig ikke verdt det, en gang i ny og ne. Skal ikke begynne med snusing fast.

Vil og vil begynne, gruppepress? :sjenert:

Skrevet

Hvor gammel er du?

Ser absolutt ikke noe poeng med å lære seg å snuse. Putt heller en tyggegummi under leppa for å få sånn stygg og usexy snusleppe..

Skrevet

Tror jeg skal gi meg. Snuste flere i dag, og merker at jeg både får vondt når jeg puster og i tannkjøttet. Er virkelig ikke verdt det, en gang i ny og ne. Skal ikke begynne med snusing fast.

Vil og vil begynne, gruppepress? :sjenert:

Klokt valg! :)

Gjest otrivin
Skrevet

Jeg ble avhengig etter... 2 bokser? Og fy faen som jeg angrer. Det ser helt jævlig ut og den boksen er jævlig drit å ha i lommen på jeans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...