AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Jeg stelte meg i kø i butikken i dag. Plutselig så kommer det ei dame bort til meg å kakler i vei om at hun stod der først. Men det gjorde hun ikke, hun stod litt utenor køa og så på avisen. Og det sa hun men da bsre kjeftet hun enda mer og mente at jeg burde skjønne at hun stod i kø når hun hadde kommer så langt. Jeg kan også si at da jeg var på vei bort til kassa så gikk hun forran meg og rett bort til avisen, hun stod aldri i køa, der de andre står. Og uansett, er det greåt å gå ut av køa da? Så hvor er det køa starter? Rett bak kassa (eller vedsiden av eller hvordan hva det heter) eller går den flere meter rundt et område rundt kassa? Står man i kø hvis noen står utenfor rekka og ser på blader eller aviser?
Grønt blad Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg mener man ikke kan kreve å beholde sin plass i køen hvis man tar et stort steg bort fra køen for å se på aviser/magasiner. Er det lang kø har jeg forståelse for at man tar et halvt steg bort fra køen mot magasinene, samtidig som man følger med i køen og man signaliserer at man fortsatt ønsker å stå i køen. Denne damen stod åpenbart ikke køen til å begynne med, og jeg synes ikke du gjorde noe galt. Hun, derimot...
Gjest hulderjenta Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Enig med Grønt blad.. Om noen står parkert i bladhylla, så står de ikke i kø
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Husker jeg var på en stasjon og skulle gå innom der de informasjons-folka til NSB holder til for å høre om jeg kunne ta et tog som gikk om kort tid. Så stod det en LANG rekke med folk til den ENE informasjons mannen, så jeg tenkte at jeg kunne gå til han som var ledig å spørre. Så kommer det ei dame - sur som en sitron og sier "Du ser at køen er lang! Du får vente på tur som alle andre." Ble sur på denne damen og hadde en dårlig dag fra før av og så stygt på henne mens jeg sa irritert og surt til henne "Ja, UNNSKYLD da.. " Mannen var ledig da jeg skulle snakke med han og INGEN var på vei bort til han for å spørre om det de skulle.. Kanskje smart å begynne å følge med når man står i kø i stede for å interessere seg mer i hva alle andre skal spørre om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå