AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hei! Jeg er sykemeldt for en depresjon/Angst. kan man gå på sats å trene da? Får dårlig samvittighet i forhold til jobben bare tanken om å gå å trene.
Zzyzx Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Selvsagt kan du det. Det er til og med anbefalt for folk som er sykemeldt for depresjoner. Hvis du skal sitte inne hele sykemeldingsperioden så blir du iallfall ikke noe friskere.
Pinkee Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Klart du kan gå å trene! Er det noe som hjelper mot det meste så er det trening, forutsatt at du trener fornuftig, spiser osv. Så gå avsted å tren, å skulle noen oppdage det, å kommentere det, så si dem at fysisk aktivitet aldri er feil
Roo Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Kjør på! Trening er gull verdt når man har det sånn som du har det nå. God bedring
Gjest HollyDolly Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Hei! Jeg er sykemeldt for en depresjon/Angst. kan man gå på sats å trene da? Får dårlig samvittighet i forhold til jobben bare tanken om å gå å trene. jeg var sykemld. fordy jeg var deprimert i noen maneder , nestem et ar.. den perioden trened jeg .. legen min anbefalte det . det er bare a trene , det hjelper med syken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå