Gå til innhold

Sy for å selge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg syr masse, og har lyst til å prøve å selge noe av det jeg lager på finn.no og lignende, og lurer på hva "folk flest" ville vært interesert i?

Lager en del lappetepper, løpere, putetrekk og slikt noe men det er kanskje noe folk flest heller kjøper hos store butikkjeder. Det er jo så mye billig og fint nå.

Stoffene jeg bruker har vel mest rolige og klassiske farger, da jeg synes at mye av det som blir sydd privat blir litt for mye regnbue og mønster.

Noen tips?

Syr du klær?:) Vet mange, maaange av dem jeg kjenner sliter med å finne klær som passer, for langt, kort, stort, lite etc. Så tror du kunne gjort stor butikk på å ta skreddersydde oppdrag. Men det er sikkert masse, masse jobb:P

Ellers er jo kreative skjerf fint:) Kjøpte en venninne et mykt skjerf som så ut som en katt til jul, hun elsket det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg syr masse, og har lyst til å prøve å selge noe av det jeg lager på finn.no og lignende, og lurer på hva "folk flest" ville vært interesert i?

Lager en del lappetepper, løpere, putetrekk og slikt noe men det er kanskje noe folk flest heller kjøper hos store butikkjeder. Det er jo så mye billig og fint nå.

Stoffene jeg bruker har vel mest rolige og klassiske farger, da jeg synes at mye av det som blir sydd privat blir litt for mye regnbue og mønster.

Noen tips?

Skikkelige løpere til bord. Iklassisk fint stoff. Det som selges i kjedene er sjaskete stoff,grusomme farver. Veldige trendye ting. Jeg har ikke et hjem hvor det passer.

Jeg har et klassisk hjem.Vi bytter ikke ut møbler og lamper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...