liv Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Ligger på sykehuset nå og får ikke sove. Vært innlagt en uke i morgen og i morges var crp450.... håper de har funnet rett medisin denne gangen. Får se på legevisiten etter frokost.
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Sist jeg var på legevakta hadde jeg 17 eller noe i CRP, altså en liten infeksjon i kroppen. (var da på legevakta fordi jeg hadde slitt med hoste og vond hals i 4dager uten tegn til bedring.) Fikk hostesaft og ble sendt hjem. Hostesaften funket ikke da.. MEN noen dager senere fant jeg ut at jeg hadde Uvi. Igjen. Rett på legevakta med urin-prøve som viste positivt for uvi. Hestekur med Penicillin <3 Håper det er LENGE til neste gang. Har hatt uvi 4ganger i år eller noe. -.-'
Gjest navnelapp Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Uff, god betring, liv! Det høyrest dramatisk ut, vonar du føler deg betre snart.
Gjest snoopy_93 Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Glemte helt å si god bedring til deg! Håper de finner ut hva det er!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 450 er jo vanvittig høyt, men sier nødvendigvis ikke noe om hvor syk man er, altså hvor heftige symptomer man har. Datteren min hadde en crp på 397, det var det nest høyeste de noengang hadde målt på lokalsykehuset. Men hun føk rundt var i strålende humør. Da den andre datteren min hadde en crp på 27, var det nesten umulig å få kontakt med henne.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har hatt nesten 300. Kom tilbake på sykehuset (hadde blitt skrevet ut etter en operasjon dagen før) og ble møtt av erfaren hjelpepleier. Han tok først temperaturen og den var såvidt over 38, da mente han at jeg ikke var spesielt dårlig. Da resultatet av CRPen kom, fikk pipa en litt annen lyd... Håper de har funnet riktig medisin nå! God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå