Gå til innhold

Hvilken bukett synes dere passer best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig synes jeg røde roser er helt nydelig!!!

Jeg ville si at den siste buketten kanskje passer best til din bunad, da rosene i denne går mer i stil med blomstene i bunaden din; fargemessig, altså...

Lykke til med valget!!

Skrevet

Hvis du skal ha roser, så bruk bare røde roser. Rosa roser til bunad...?

Jeg giftet meg i bunad og ville ha en bukett "som var plukket om morgenen utenfor huset". Dvs den gjenspeilet høsten som årstid, med blader og grøftekantblomster.

Hadde jeg giftet meg om sommeren hadde det vært markblomster.

Det var en florist som ville jeg skulle ha en slik rød roseball. Men roser og meg er ikke noe særlig. Dessuten ser jeg rund nok ut i bunad fra før, så jeg ville ha - og fikk en bukett som strakk seg nedover med høstblad og sånn.

Ellers var det noen som snakket om liljekonvaller her? Var ikke det deg? DET hadde vært lekkert til den bunaden!

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette var vanskelig!

Bunaden er kjempeflott altså, du blir så fiiiiin!

Det ser ut som om det er rødt i broderiene på skjørtet, da tror jeg at jeg hadde valgt den buketten som er helrød.

Den med rosa og røde roser i er også fin, men er det noe som er rosa på bunaden??

Jeg tror jeg hadde valgt en bukett som ikke er for rotete, i og med at det er mange farger og mønster på bunaden...

Hvilke farger kler du best tror du, er du blond eller mørk?

Spør uansett blomsterhandleren din også om råd!! De har ofte god greie på fargekombinasjoner!

Dette er mine synspunkt, det viktigste er at DU selv er fornøyd!

(Skal mannen din ha bunad, hvilke farger er den i da, evt brystbukett??)

Lykke til med bryllup og ekteskap!!

Hilsen Margot icon_smile.gif

Gjest svenskbrud
Skrevet

bukett nummer 1, den med bara röda rosor blir finast till bunaden!12

Skrevet

Jeg ville valgt den ensfargede. Det er så mange farger på blomstene på bunaden fra før.

Gjest *Perser*
Skrevet

jeg synes også den med bare røde roser var fine!

forresten nydelig bunad icon_smile.gif du kommer til å bli kjempe nydelig icon_smile.gif

Skrevet

Helt klart, røde roser kommer til å bli kjempenydelig til den bunaden. Og det var en lekker bunad!

Lykke til... Klem icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...