Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 Har et gammelt strykejern, som en av mine tidligere samboere klarte å svi fast halve skjorta på. Hvordan kan jeg fjerne det fastbrendte? Noe super middel?
14062003 Skrevet 21. desember 2003 #2 Skrevet 21. desember 2003 De som selger strykejern pleier også å selge strykejernsrens ...
Kate Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 Prøv å pusse med stålull. Det pleier å være effektivt.
14062003 Skrevet 29. desember 2003 #4 Skrevet 29. desember 2003 Prøv å pusse med stålull. Det pleier å være effektivt. Ikke hvis det er teflonbelagt!
Nelle Skrevet 29. desember 2003 #5 Skrevet 29. desember 2003 Det finnes strykejernrens å få kjøpt, men problemet er at dette vil sette seg i de små hullene under strykejernet -dersom du har dampstrykejern, da. Jeg gjorde dette med det gamle jernet mitt, og det ble ødelagt. Etter det kjøpte jeg nytt strykejern -og valgte da et jern som man kunne rengjøre med "gryteskrubb" (noe à la stålull uten såpe). Det er et superdupert damstrykejern som ikke er teflonbelagt. Jeg er kjempefornøyd! Det er mulig den eneste løsningen for deg er å levere inn det gamle jernet og kjøpe et nytt. Nelle
Gjest gjest1 Skrevet 30. desember 2003 #6 Skrevet 30. desember 2003 Har prøvd strykejern rens uten særlitg hell, og stål ull? vet ikke helt om jeg tør. Dette er et gammelt strykejern, fra lenge før dampen kom inn i bildet. Er nummeret før det må varmes på ovnen
momo Skrevet 30. desember 2003 #7 Skrevet 30. desember 2003 Jeg hadde et uhell med strykejernet i går, fikk noe skikkelig kliss, som festa seg under. Det jeg gjorde var og sette det på, sånn så det ble varmt, så tok jeg en skarp skrape, brukte den som følgte med til den keramiske plata til komfyren, og skrapte bort alt klisset. Etterpå strøk jeg en stund på et gammelt laken for å få bort siste rest. Funka helt fint. :D :D
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Her er det et par tips: http://www.nrk.no/programmer/tv_arkiv/repa...ne/1970194.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå