Gjest TweetyGirl Skrevet 6. desember 2011 #21 Skrevet 6. desember 2011 Jeg liker ikke navnet Mirjam eller ragnhild.. vet ikke hvorfor
Gjest Solsmil Skrevet 6. desember 2011 #23 Skrevet 6. desember 2011 Lukas, Leander, Liam, Angelica, Leon Gabriel, Leah, Linnea osv Egentlig alle navn som har blitt så himla populære i det siste, spesielt av de yngre mødrene. Stygge navn alle sammen. haha, enig i den! spesielt Leander...... og Liam. Andre jeg ikke kan skjønne at folk kaller ungene sine for i disse dager, er alle de bibelnavnene. Lucas/Lukas som du nevnte, og Noah..... *grøss*
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #26 Skrevet 6. desember 2011 Kristine Kristina Marita Marianne Ina Hilde Jostein Odd Navn som irriterer meg ... -.-
makkapakka Skrevet 6. desember 2011 #27 Skrevet 6. desember 2011 charlotte camilla Benjamin (syns det er hundenavn) Amelie og alt i den dur.. oppdiktet sammensatte av ren fantasi
altflyter Skrevet 6. desember 2011 #28 Skrevet 6. desember 2011 Syntes olga, ingfrid, Oddleif og osvald er grusomme navn
Gjest badeand1 Skrevet 6. desember 2011 #29 Skrevet 6. desember 2011 Kristine Kristina Marita Marianne Ina Hilde Jostein Odd Navn som irriterer meg ... -.- Thank you! xD
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #30 Skrevet 6. desember 2011 Apropo navnet Leander, ei venninne ville kalle sin sønn Oleander, helt til jeg måtte påpeke at det er jo en svær blomsterbusk.. La det være grenser 2
Kilikia Skrevet 6. desember 2011 #32 Skrevet 6. desember 2011 liker norske navn veldig godt, men misliker arabiske navn og andre navn fra midtøsten slik som Mohammed, Ahmed, Maryam osv. 2
Gjest SummerJudith Skrevet 6. desember 2011 #33 Skrevet 6. desember 2011 Gregor Mai April Vår Snålt... Mai er fint da tenker på en koslig gammel dame når jeg hører navnet hehe
The Kitten Skrevet 6. desember 2011 #34 Skrevet 6. desember 2011 Jeg takler ikke navnet Ursula. Om jeg noen gang får barn med en som vil kalle ungen Ursula, legger jeg ned veto. 1
Gjest SummerJudith Skrevet 6. desember 2011 #35 Skrevet 6. desember 2011 Jeg takler ikke navnet Ursula. Om jeg noen gang får barn med en som vil kalle ungen Ursula, legger jeg ned veto. er ikke det blekkspruten i Ariel? eller tar jeg feil? kanskje derfor du ikke liker navnet 1
Gjest badeand1 Skrevet 6. desember 2011 #36 Skrevet 6. desember 2011 er ikke det blekkspruten i Ariel? eller tar jeg feil? kanskje derfor du ikke liker navnet Riktig det. Hu som skal rappe stemmen til Ariel.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #37 Skrevet 6. desember 2011 Amelie og alt i den dur.. oppdiktet sammensatte av ren fantasi ...as opposed to andre navn? Som også er funnet opp en gang? 2
Gjest SummerJudith Skrevet 6. desember 2011 #38 Skrevet 6. desember 2011 Riktig det. Hu som skal rappe stemmen til Ariel. ja, mest sannsynlig derfor jeg ikke liker det navnet heller akuratt som hvis en hadde hetet Hufsa.. grøss
The Kitten Skrevet 6. desember 2011 #39 Skrevet 6. desember 2011 er ikke det blekkspruten i Ariel? eller tar jeg feil? kanskje derfor du ikke liker navnet Jo, men det hadde jeg glemt.
fruBeist Skrevet 6. desember 2011 #40 Skrevet 6. desember 2011 Navn med "kreative" skrivemåter. F.eks z i stede for s, og h-endinger bare for å slenge på en h. Se for deg en guttunge med navnet Nilzh 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå