Gå til innhold

Hunter Osten, ny mote fra Hunter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ett utrolig kult par med Hunter Osten gummistøvler av min samboer forrige uke. Han kjøpte de fra ebay england for 1360kr med frakt. Må innrømme at jeg er litt svak for gule støvler, syns det er en kul farge. Tror ikke jeg kommer til å bruke de ute, de ligger bare i esken foreløpig, men det kan komme den dagen jeg kommer til å bruke dem hvem vet.

Hva syns du om støvlene fra Hunter helt ærlig.

Link http://www.hunter-boot.com/osten/yellow

Legger også ved noen bilder av støvlene mine

post-54472-0-77849400-1323113482_thumb.j

post-54472-0-38996500-1323113494_thumb.j

post-54472-0-81925600-1323113505_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meneh vadestøvler? Når skal du bruke de? Og hva i all verden fester du stroppene i?

• Liker 7
Gjest Solsmil
Skrevet

det må være noe av det styggeste jeg har sett...

Skrevet

Ser ut som fetisjutstyr :skratte:

Klipp av "stayups og hofteholder", så blir det helt greie gummistøvler. Evt. kan de benyttes på fisketur.

• Liker 1
Skrevet

Tja.. Ikke det peneste jeg har sett, selv om jeg elsker Hunter.

Fargen var ikke fin i mine øyne.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

AU ØYNENE MINE.. det var sterke farger...

Skrevet

Skal du feste stroppene i beltet, og ta på allværsjakken og gå i butikken med støvler helt opp til kanten på jakken? Prøver bare å forstå hvordan støvlene skal brukes. For som det beskrives i linken din TS, så er det vadestøvler. Jeg ser ikke hvordan det skal bli mote.

• Liker 1
Skrevet

Stroppene fester du til belte. Når jeg skal bruke de vet jeg ikke, kanskje ikke helt meg alikevel, men syns de så kule ut. Kanskje ha de på når vi står og fisker, selv om de ikke kan brukes som vadere p.g.a veldig tynn gummi øverst på støvlen. Hunter anbefaler ikke å bruke de som vadrere. Det er jo gummistøvler så noe vann må de jo tåle :regn:

Gjest On Topic
Skrevet

Eg synes dei var litt tøffe eg. Retroaktig. :)

• Liker 3
Skrevet

Fester til beltet..? Er ikke de litt for korte til å få festet til beltet? Kunne aldri tenkt meg gule støvler, men de lilla var ganske fine. Har ikke råd til nye støvler nå, og ønsker heller ikke noe merke-dritt.

Skrevet

Ha ha ha!!! Skremmer vekk laksen med de der;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gule Hunters, og elsker dem! Syns dog at disse var litt vel spesielle.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes gule støvler er veldig kult, selv om jeg er dårlig på å bruke farger selv. Disse var dog i høyeste laget, jeg kan ikke helt se når man skal få bruk for dem.

Skrevet

Noe så inn i helvete stygt

• Liker 3
Skrevet

Her var det masse forskjellige svar, noen liker og andre ikke i det hele tatt, som ikke er så vanskelig å forstå, de er jo noe spesielle. Skal ta de fram når det er tid for støvler igjen :regn:

Er vel ikke sikkert at disse Hunterstøvlene kommer i noe butikk her i Norge, men hvem vet, kanskje de kommer, hva tror du?.

Skrevet

Her er en link til de samme støvlene som jeg har http://jennyklarsson.se/tag/osten/

Herrejesus, det ser ut som et forsøk på sexy brannmann-outfit.. Bare ikke sexy whatsoever!

• Liker 2
Skrevet

men når det blir maaaaasse snø, og du skal ut (og måke). DA misunner jeg deg de støvlene. mine 50cm er ikke høye nok.

jeg hadde brukt de ellers også, jeg elsker å være ute i vær men hater dårlig utstyr. haha

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...