Ingy Skrevet 19. mai 2002 #1 Del Skrevet 19. mai 2002 Hei! Noen som veit om det finnes en fotobutikk/lab i Oslo eller omegn som ikke er svinaktig dyr på fremkalling av svart-hvitt bilder? På forhånd takk for hjelpa! Ingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #2 Del Skrevet 19. mai 2002 Hva tar de rundt omkring der du har hørt? Ble nysgjerrig da spørsmålet kom opp. Hvorfor er det dyrere`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2002 Der hvor jeg har spurt koster det ca 6 kr per bilde hvis man fremkaller og kopierer en svart-hvitt film. Det har blitt så dyrt fordi det er så få som bruker svart-hvitt at det ikke blir samlebåndsproduksjon slik som med fargebilder. Derfor tenkte jeg at hvis det finnes en butikk som har spesialisert seg er de kanskje billigere. Men jeg finner ingen i telefonkatalogen eller på gule sider. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 20. mai 2002 #4 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei! Jeg har ikke svar på akkurat det du spør om, men det finnes svarthvittfilm på fargefilm, slik at den fremkalles som fargefilm, og blir dermed billigere. Eneste som kan være litt dumt, er at fargene blir noe brun-gul-aktig... lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå