AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Har vært fast leser av en blogg som jeg liker veldig godt. Skal ikke nevne navn.. For en stund siden fikk jeg regelrett sjokk da jeg fikk en mail av personen bak denne bloggen om at den kommentaren jeg hadde lagt igjen var helt usaklig. Jeg kunne ikke gå på angrep på henne og hennes familie, og at det jeg skrev var så stygt. For det første legger jeg sjelden igjen kommentarer, og for det andre er jeg ikke en slik person som spyr ut eder og galle i kommentarfeltet. Har sett tilbake på det jeg har skrevet og det er faktisk ingen negative antydninger i det hele tatt! Jeg forstår ingenting. Hun truet meg faktisk også i mailen at hun hadde venner i et visst krimnelt miljø som lette kunne spore meg opp slik at vi heller kunne treffes "face to face" som hun så fint beskrev det. Jeg ble ærlig talt redd.. Jeg sluttet å gå inn på bloggen hennes, men fristet meg inn igjen i går. Da så jeg at hun rett etter det skjedde hadde lagt ut en oppfordring til leserene om å hjelpe henne å spore opp adressen min slik at hun kunne se hvem jeg var. De som kontaktet henne skulle få ip-adressen min. Hun la den først ut i innlegget, men redigerte det.. Kan noen værsåsnill å fortelle meg om det er mulig å "forveksle" ip-adresser, eller at noen kan ha misbrukt min? Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har skrevet noe negativt i kommentarfeltet hennes, og jeg er redd jeg plustelig bli oppsøkt av henne og noen fra det tydeligvis kriminelle miljøet hennes. (Hun sa at hun hadde venner tilknyttet et visst biker-miljø..) Kan hun spore meg opp? Uff, kall meg gjerne en pyse, men jeg ble helt skjelven..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Og bare for å nevne dette, så er det ikke obligatorisk å legge igjen mailadresse på bloggen hennes, men jeg har gjort det de 2-3 gangene jeg har kommentert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå