Gjest lotta Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hei har nå hatt senebetenelse i 8 uker ,, to uker uten lege besøk 4 uker sykemeldt og to uker på jobb igjen , Min hand for betenlsen ligger hovener opp og er vond når jeg er på jobb , jobber i 100% med renhold så er tung jobb, Nå sitter jeg her å teller på fingrer , skal jeg ringe å betille ny time hos lege eller må jeg leve med at den er sånn ..
Gjest SnowLeopard Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Ny time hos lege. Vurdert en annen jobb / tilrettelagte arbeidsoppgaver?
Mamma1 Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Ny time hos legen, henvisning til mr, behandlingmed trening, betennelsesdempende og fysio.
Gjest lotta Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Ny time hos lege. Vurdert en annen jobb / tilrettelagte arbeidsoppgaver? Det er ikke lett å tilrettelegge her prøvde en uke men havnet rett ut i de vanlige arbeid oppgaver , og det er heler ikke lett å få ny jobb, Men skal ringe legen i morra få en time å gøre hva han sier .
Gjest lotta Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Ny time hos legen, henvisning til mr, behandlingmed trening, betennelsesdempende og fysio. Legen min har vist stor tro på å ikke være i aktivitet med den . Så fikk bare noe piller når jeg startet sykemeldingen ,, så får se hva han sier ,,,
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Jeg hadde senebetennelse i tommel og håndledd som ikke ga seg med ørten kurer med Voltaren. Men fysioterapi hjalp, hadde vel 4-5 behandlinger. Behandlingen besto av varme, tøying og lett strøm inn muskelen. Ikke vondt i det hele tatt. Så jeg vil anbefalle å få en henvisning til fysio.
Gjest otrivin Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Har hatt det selv i begge armene i 8 år... Ingenting som hjelper.
Mamma1 Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Det eneste som hjelper er trening, skaff deg en annen lege. Det kan lett bli kronisk om du ikke gjør noe med det.. Da ender du opp med forkalking og det er jævlig. Leger vil helst operere på sånt de..
Mamma1 Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Svømming er den mest effektive treningen.
Minya Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har kronisk senebetennelse i supraspinatus, holder det i sjakk med yoga og manuellterapi. Men vet ikke hvordan det funker når man har det i underarmen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå