Gå til innhold

Glamourgirl...

LilleBille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o Hvordan vet dere det' date=' kvinnfolk? HÆ? Har dere klint med en Løwe hm? Og har erfaringsgrunnlag? :x[/quote']

Jeg er nok en av de erfar'neste (tvilsom norsk..) du kjenner så seløvfølgelig har jeg vært borti Løwer før - ikke denne riktignok, men likevel.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:x Hmmm. OK, litt usikker nå... Er dette udelt positivt? At dere har erfaring dere kan videreformidle??? ALtså, skarpe tenner og tunge, sier dere, men er Løwer litt gode på klining, eller??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mattahara

Det kommer seff ann på tungen... noen har en veeeldig lang å det kan bli litt ubehagelig... men med min brede efrarnig med løweklining ville jeg gått for den som er mellom lang og en anelse bred.. ikke for bred..men sånn akuratt passe så den dekker det den skal :sjarmor: .....

Å det med tennene.... sexxxxxxy....

Pst... pass på så han ikke gaper over din munn og pass på når du leker med tungen din... kan komme til å får noen små rift her å der.. men det funker så lenge du ikke får dype kutt.....

så det var det.... kos deg Glammy *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAArgh! Du sa jo at du skulle kline med meg og Suzy, jo! :kul:

Fy søren! :cry: ( :P )

DET hadde jeg glemt :o

Hallo asså - svikter du oss nå??? :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: gbeklager at jeg blander meg inn her :oops: :oops: :oops:

Men bare tenkt deg den deilige ruglete tungen- litt som sandpapir :hoho::hoho: .

Skal løpe ut igjen jeg :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: gbeklager at jeg blander meg inn her :oops: :oops: :oops:

Men bare tenkt deg den deilige ruglete tungen- litt som sandpapir :hoho::hoho: .

Skal løpe ut igjen jeg :kul:

Grøøøsse.... :o :lol::ler::hoho:

Tror jeg lar Glammy få nyte den i fred... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

8) Tror ruglete kan være bra jeg, merker meg at Løwen ikke har det plukk å si om saken.... Så jeg får glede mæ te Frredddan :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
8)

(Tennene holder Løwer stort sett for seg selv når de kliner, men det hender de brukes til litt nakkebiting mm. :sjarmor: )[/quote

8) Høres ikke så reint galt ut det nei... Nakken sier du, gankse godt å bli bitt litt i nakken.... Av en Løwe til og med, det måtte vært noe det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...