Gjest glamourgirl Skrevet 18. desember 2003 #81 Del Skrevet 18. desember 2003 :o MIN TRÅD, MIN!!!!!!!!!! Søppelhaug-unger :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 18. desember 2003 :o MIN TRÅD' date= MIN!!!!!!!!!! Ta dem skikkelig på julebordet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. desember 2003 #83 Del Skrevet 18. desember 2003 :x Ja her skal det jules!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. desember 2003 #84 Del Skrevet 18. desember 2003 :x Ja her skal det jules!!!!!!!!!!!!!!ehem regner med at det var en skrivefeil der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. desember 2003 #85 Del Skrevet 18. desember 2003 du kunne få vært sjefen min hvis du er kul hva jobber du med da Argh! Har du ikke fått med deg det, du som skrev inne på "kommer ikke hjem til jul" tråden min og alt! :fy: ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. desember 2003 #86 Del Skrevet 18. desember 2003 ehem regner med at det var en skrivefeil der Nei, det skal Jules, på Pulebordet!!!!!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. desember 2003 #87 Del Skrevet 18. desember 2003 Argh! Har du ikke fått med deg det, du som skrev inne på "kommer ikke hjem til jul" tråden min og alt! :fy: ( )vekter ja kanskje jeg kommer å lager litt bråk på et kjøpesenter nå i jula så du kan bryte meg ned i bakken og iføre meg håndjern mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. desember 2003 #88 Del Skrevet 18. desember 2003 Nei, det skal Jules, på Pulebordet!!!!!!!! :evil: du får ta med pisken da så får jeg ta med syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. desember 2003 #89 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg sitter mest på kontoret jeg, da. Noen privilegier må jo en mini-sjef ha. Men jeg har håndjern asså, så bare pass deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. desember 2003 #90 Del Skrevet 18. desember 2003 :o Nei, jeg tar med syltetøyet, din skurk!!!! Hvorfor skulle jeg ha pisk, liksom!? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. desember 2003 #91 Del Skrevet 18. desember 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. desember 2003 #92 Del Skrevet 18. desember 2003 :o Nei' date=' jeg tar med syltetøyet, din skurk!!!! Hvorfor skulle jeg ha pisk, liksom!? :oops:[/quote']skal du jule meg opp med syltetøy.. jeg vet du har pisk. for den har jeg da kjent mot kroppen før ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. desember 2003 #93 Del Skrevet 18. desember 2003 8) Hysj, Løwen kan bli sjalu, og vi har jo snakka om de tenna hans før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #94 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg kan ikke si annet enn at dette julebordet ser ut til å bli årets opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. desember 2003 #95 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg kommer ikke men sender flowers slimline vibrator inn som erstatning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. desember 2003 #96 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg kommer ikke men sender flowers slimline vibrator inn som erstatning Hmpf! Hvem skal jeg kline med da, liksom!? :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #97 Del Skrevet 19. desember 2003 Her er egentlig klare for julebord i dag..?? Kjedelig å være der alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 20. desember 2003 #98 Del Skrevet 20. desember 2003 Hey...Lille!Bille! Du var jo ikke alene, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #99 Del Skrevet 20. desember 2003 Hey...Lille!Bille! Du var jo ikke alene' date=' da!! [/quote'] .. nei - og det var kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. desember 2003 #100 Del Skrevet 20. desember 2003 Her er egentlig klare for julebord i dag..?? Kjedelig å være der alene hvem klina grønnski med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå