Gå til innhold

brune øyne og blondt hår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva syns dere om blondt hår og brune øyne? Jeg personlig syntes det er så fint. Jeg har brunt hår og brune øyne, og har så lyst til å farge det blondt, men vet ikke om jeg tørr.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha blondt hår og brune øyne er veldig fint og litt spesielt, og det er veldig fint om man får den rette blonde nyansen.

Her ser du Jessica Alba med en fin, blond nyanse til sine brune øyne :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er naturlig brunette med brune øyne, men har vært blond en god stund nå. Jeg kler fargen veldig godt, men jeg vet om mange andre brunetter som aldri kunne ha vært blondiner grunnet farger og ansiktstrekk. Vet du om du hadde kledd lyst hår?

Skrevet

Ikke noe jeg tenker over, men synes generelt folk ikke kler å forandre hårefargen helt jeg da. Men mindre de har råd og ork til å ta etterveksten når den kommer, og fargen kler hudtonen.

Skrevet

Fint, men bankes ned i støvlene av brunt hår og blå øyne. Utrolig sofistikert, sexy og særegent!

• Liker 7
Skrevet

Jeg har gyllenbrunt hår og gråblå øyne...visste ikke at det var særegent.. "Alle" kan jo bare farge kommuneblondt hår brunt...

Skrevet

Jeg personlig synes ikke det er noe pent med blondt hår og brune øyne.

• Liker 4
Skrevet

TS, det er ikke vanlig å helfarge håret fra brunt til blondt, man tar foliestriper :) Da kan du gradvis jobbe deg mot en blond farge du føler deg fortrolig med :) Vanligvis legges stripene på en sånn måte at etterveksten ikke blir en rett mørk stripe.

Jeg har ca samme nyanse som bildet av Jessica Alba lenger oppe. Veldig fornøyd med det :) Du ser på bildet at det er stripet, og ikke helfarget, sånn at det mørke skinner igjennom. Det er hemmeligheten for bra resultat :)

Helfarging av hår er sjeldent fint på noen, etter min mening, med mindre man er Gwen Stefani :)

Gå til en frisør du stoler på, og lek! Det er bare hår! Du blir sikkert kjempefin! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gyllenbrunt hår og gråblå øyne...visste ikke at det var særegent.. "Alle" kan jo bare farge kommuneblondt hår brunt...

Jeg har nesten samme som deg. Forskjellen er at min øyne er mer grågrønne.

Skrevet

TS her. Tusen takk for svar. Du har nok rett med at man burde ta striper for å få et mest naturlig og best resultat. Syntes looken til Gwen Stefani er drit rå, men er vel ikke så mange som klarer å pull it off. ! =)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er veldig fint når det er naturlig. Har møtt en mann som hadde det, han var god han!

Skrevet

Det er sykt fint, synes jeg. Egentlig den fineste kombinasjonen, etter min mening. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er fint og spesielt med blondt hår og brune øyen, mørkt hår og blå øyne, rødt hår og grønne øyne.

Det er mye som er fint, egentlig, det spørs bare hva man liker selv. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er fint, men er mer glad i blå øyne og brunt hår.

Skrevet

Smaken er som baken :enig:

Men, hva gjør denne inne på singelforumet, egentlig? Tror du at du vil bli mer ettertraktet om du får blondt hår til dine brune øyne? Du må bare forandre på deg selv fordi DU vil det!

Du må ikke forandre deg for å få menn til å komme til deg, du må være deg selv å få de mennene som liker deg som du er til å komme til deg ;)

Skrevet

Å ha blondt hår og brune øyne er veldig fint og litt spesielt, og det er veldig fint om man får den rette blonde nyansen.

Her ser du Jessica Alba med en fin, blond nyanse til sine brune øyne :)

Jeg syns ikke dette var noe godt eksempel på en brunøyd som kler blondt hår. Jeg syns hudtonen hennes kler brunt hår mye bedre. Så jeg syns det kommer mer an på huden enn øynene når det gjelder hvilken hårfarge man kler.

Jeg syns derimot Katherine Heigl er en som har en fin kombinasjon av blondt hår og brune øyne.

Da jeg var yngre hadde jeg ganske så lyst hår, spesielt om sommeren, og øynene mine er mørke (jeg insisterer på at de er mørkegrønne, men de oppfattes nok mer brune av andre). Jeg fikk ofte kommentarer på kombinasjonen, siden mørkøyde ofte er mørke i håret. Så jeg var ganske fornøyd med det da. De siste årene har håret blitt ufrivillig mye mørkere, men jeg striper det i en mellomblond farge som krever lite mtp. at etterveksten ikke blir så synlig. Jeg hadde aldri giddet å farge håret mange nyanser lysere enn mitt eget hår, for da må man stadig oppdatere fargen.

• Liker 2
  • 7 år senere...
Skrevet
På 5.12.2011 den 3.25, Genesis skrev:

Fint, men bankes ned i støvlene av brunt hår og blå øyne. Utrolig sofistikert, sexy og særegent!

På 5.12.2011 den 15.00, strawberry skrev:

Jeg personlig synes ikke det er noe pent med blondt hår og brune øyne.

Enda mer rasisme og hat mot blonde kvinner. Er ikke akkurat som at man kan forandre på øyefargen? Kan jeg si at jeg ikke liker folk med brun hud? 

• Liker 1
Skrevet

kontraster er alltid pent!

• Liker 2
Skrevet

Tråden er fra 2011..

Anonymkode: bb93c...1cc

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, dainty skrev:

Er ikke akkurat som at man kan forandre på øyefargen? Kan jeg si at jeg ikke liker folk med brun hud? 

Alle har preferanser. Det får du nesten leve med. Du har sikkert noen selv også. 

Anonymkode: c658a...a30

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...