Gå til innhold

Hund på barneskole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Disse hyperallergiske må jo da også kreve at ingen på butikken, tbanen, toget, bussen, kjøpesenteret har hund eller vært i kontakt med hund. I realiteten er alle i det norske samfunnet til en viss grad eksponert for hund/kattehår, og jeg kan ikke fortå at det gjør noen forskjell at noen går forbi utendørs 10 meter unna.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest otrivin
Skrevet

Jeg har pelsdyrallergi, var kategorisert som VELDIG ille da jeg var liten og kunne bli så dårlig at tungen hovnet, ansiktet, øynene svulmet opp og det tøt ut snørr alle veier da jeg var mindre. Skalv og frøs som et "anfall" på en måte. Men jeg har da aldri hatt et problem på skolen... Eller ute... Eller på butikken... Og nå har jeg jo hund selv.

Men har hørt om at folk kan være så allergisk mot nøtter og latex at de ikke kan være i samme rom som noen som spiser nøtter eller har latex i seg. Men det er jo annerledes igjen.

De fleste som reagerer på hund reagerer jo på partikler fra urin eller sikkel såvidt jeg har hørt. Og hundene tisser jo ikke på de som klapper de. Ellers sikler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...