AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg begynte på Yasminelle 28 for ca. 3 mnd siden. Det er første gang jeg går på p-piller. Jeg har hoppet over alle sukkerpillene jeg I dag, og litt i går, merket jeg at utfloden var litt mer rødlig. Er det dette som kalles mellomblødninger? Har nemlig for litt siden vært hos legen ang. illeluktene utflod, og fikk da en kapsel mot soppinfeksjon, som jeg tror har funket. Det lukter hvertfall ikke like ille lengre. Men kan det ha noen sammenheng? Kapselen het Defulcan eller noe sånt. Har bare hatt sex med én fyr, så hvis jeg har blitt smittet med noe er det fra han Jeg skal møte han på fredag, og det er svært sannsynlig at vi kommer til å ha sex. Hvis det er bakteriell vaginose eller soppinfeksjon jeg har hatt, eller fortsatt har så går det vel greit? Har ennå ikke fått svar på klamydia-testen, men hun sa hun skulle ringe kun hvis jeg testet positivt. Huff, dette ble litt mye føler jeg. Jeg er bare 18 og ganske uerfaren på slike ting Takknemmelig for alle som gidder å svare!
Gjest badeand1 Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 (endret) Virker hvertfall logisk at du har fått en mellomblødning nå hvis du har utsatt mensen over tre mnd. Men hvis du har sopp så er det ganske dumt å ha sex med han.. Endret 4. desember 2011 av mortem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå