Becka Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hei, Jeg har slitt med stress nakke i et par år nå. Det komme rå går litt, og jeg burde vel strengt tatt begynt i fysioterapi for lenge siden. Men det er lange køer på slikt, og som sagt så kommer det og går litt. Det som er så fælt med stress nakke er at jeg av og til kan slite med å sove, jeg sliter med å ligge, jeg føler at hodet mitt er mega tungt, og jeg føler meg ofte på gråten.. Varm dusj, varmepute osv, tøy og bøy, er selvsagt noe jeg ofte bruker for det. Men er det noe annet man kan gjøre. Noe som virkelig kan få en til å slappe av? Jeg blir gal snart! Hadde aldri trodd at stress nakke kan gjøre livet så surt! (I dag er en dårlig dag... )
Minya Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Sliter du veldig med det, kan jeg anbefale å ta kontakt med en manuellterapeut. De kan vise deg gode løsninger for din situasjon, samt løsne på stressnakken når du trenger det. Du trenger ingen henvisning fra lege for å gå til manuellterapeut.
Mamma1 Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Eller naprapat. Jeg har vært hos begge deler, og det er ganske lik behandling.
Gjest Søteplet Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 http://www.redcord.no/Portal.aspx?m=496 Disse driver med noe som heter neurac. Helt fantastisk mot alle nakkeproblemer ! =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå