Gå til innhold

Kirkens-sos..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inatt så brøt jeg helt psyisk sammen og ante ikke hva jeg skulle gjøre. Så jeg ringte kirkens-sos. Har aldri turt det før, men siden jeg var ganske full så klarte jeg det. Tror vi snakket sammen en time, og for første gang hjalp det faktisk!!!

Men så kom jeg på telefonregningen... vises det der? Jeg ringte fra mobil. Ble vel kanskje litt dyrt..? noen som vet?

Har 500 minutt gratis i mnd, men går kanskje ikke under det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at når du ringer fra mobil, skal det være normaltakst, altså det samme som det ville kostet for deg å ringe til hvem som helst andre

Skrevet (endret)

Hva det koster å ringe:

Første tellerskritt fra fast telefon koster kr. 0,59, deretter 0,39 hele døgnet og for hele landet fra fastelefon med Telenor-abonnement. Andre leverandører av fasttelefon og IP-telefon har litt varierende priser, fra ca 0,37 til 0,45 pr minutt. Telleskritt fra mobil varierer avhengig mobilabonnement, men er generellt en god del dyrere.

Kirkens SOS tjener ingenting på tellerskrittene.

Kilde

Endret av altflyter
Skrevet

Ja, vet det da. Står FASTTELEFON skjønner du...

Skrevet

Ja, vet det da. Står FASTTELEFON skjønner du...

Det står at mobil er en del dyrere desverre, men det er ikke noe helt forferdelig dyrt. Det går ikke under de gratis ringeminuttene når man ringer til en fasttelefon, men jeg kan aldri se for meg at det ble veldig dyrt. Sjekk minuttprisen til fasttelefon. Jeg vet ikke hva det kostet deg når jeg ikke vet hvilket abonement du har....

Skrevet

åja, jeg har onecall.

Men kommer det til og komme opp på telefonregningen at jeg har ringt dit?

Skrevet (endret)

åja, jeg har onecall.

Dobbelpost

Endret av altflyter
Skrevet

åja, jeg har onecall.

om du har spesifisert regning, så ser du hvilket nummer det er, men ellers så kommer ingen numre opp:)

Skrevet

Shiit :s ble nesten 200 kr...... får jeg det vekk fra fakturaen ? Vil ikke at pappa skal se det!

Skrevet

Shiit :s ble nesten 200 kr...... får jeg det vekk fra fakturaen ? Vil ikke at pappa skal se det!

Vet du om han pleier å ha spesifisert faktura? Det koster ekstra, og er ikke så veldig vanlig å ha. Du kan jo si at en veninne lånte telefonen din om det er helt krise

Skrevet

Hm, satser på at han ikke har det da!

Han pleier vel bare å betale.. men av og til spør han/lurer, om det er høye beløp..

burde jegsi det? :s får litt dårlig sanvittighet, men det var jo igrunn en bra ting

Skrevet

Hm, satser på at han ikke har det da!

Han pleier vel bare å betale.. men av og til spør han/lurer, om det er høye beløp..

burde jegsi det? :s får litt dårlig sanvittighet, men det var jo igrunn en bra ting

Men kanskje faren din setter pris på at du faktisk forteller ham at du har det vanskelig. Det er forferdelig å skulle holde på ting helt alene. Det beste er alltid å være ærlig. Jeg vet ikke hvilket forhold du har til faren din, så du kan jo skylde på en venninne... Det beste er i bunn og grunn å si sannheten. Snakker du med noen som kan hjelpe deg med problemene dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...