AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Noen som veit hvor jeg får kjøpt chai-te i løsvekt(eller evnt pulver?) i Trondheimsområdet? Føler jeg har leita overalt, men finner det ikke noen steder annet enn på helsekosten, og der er det kun pose-te og det vil jeg ikke ha:p Fant også noe sånn chai pulver på Kitch'n, men det var jo så dyrt. Også har jeg hørt at pulver ikke er like godt? Noen erfaringer? Kansje jeg må prøve de da hvis det ikke finnes noen andre plasser..
Gjest Søteplet Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 http://www.palaisdesthes.com/en Shipper til norge og har superdeilig te ! =)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Takk for svar, men tenkte helst på fysisk butikk sånn at jeg kan lukte først:p
Gjest Emera Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Har du vært på Te- og Kaffehuset i Dronningens gate?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Har du vært på Te- og Kaffehuset i Dronningens gate? Nei har ikke vært der. Visste ikke at det fantes:p Får sjekke det ut om jeg skal inn til byen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå