Gå til innhold

Viktig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, fikk ikke til å legge videoen inn direkte.. Men anbefales på det sterkeste å se den! Gutt som har blitt mobbet siden førsteklassen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Har sett den, stakkars gutt!

(og jeg undrer på om denne er sendt verden over siden det hagler inn med kommentarer oo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han og videoen har visst blitt plukket opp av flere kjendiser. Invitert til bursdagsfest til Perez Hilton og sånn. Kanskje litt over the top, med tanke på hvor mange som faktisk sliter minst like mye som han, men fryktelig fint for gutten. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han og videoen har visst blitt plukket opp av flere kjendiser. Invitert til bursdagsfest til Perez Hilton og sånn. Kanskje litt over the top, med tanke på hvor mange som faktisk sliter minst like mye som han, men fryktelig fint for gutten. :)

Håper virkelig mobberne ser denne videoen, og innser hva faenskap de har gjort mot han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig mobberne ser denne videoen, og innser hva faenskap de har gjort mot han.

Hadde det bare vært så vel. Ser jo bare alle de grusomme kommentarene på videoen også. Dritkult for gutten at han blir kjendis, mens de bare fortsetter å være de stakkarslige fjompene de er.

Utrolig viktig budskap i videoen, da. Håper iallfall noen mobbere lærer seg å forstå alvoret i hva de faktisk gjør mot de stakkars menneskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til: Jeg vet hvordan du har det Jonah. Jeg har blitt mobbet mye opp igjennom oppveksten, spesielt på ungdomsskolen. I 9 klasse fikk jeg selvmordstanker, og planlegget nøye hvordan jeg skulle gjennomføre det. Men jeg holdt ut, og det klarer du også! Det blir bedre, det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til: Jeg vet hvordan du har det Jonah. Jeg har blitt mobbet mye opp igjennom oppveksten, spesielt på ungdomsskolen. I 9 klasse fikk jeg selvmordstanker, og planlegget nøye hvordan jeg skulle gjennomføre det. Men jeg holdt ut, og det klarer du også! Det blir bedre, det kan jeg love deg.

He's not here... :lete:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre gud! Dere går alle 5 på.

Et vel iscenesatt stunt på Youtube for å oppnå kjendisstatus.

For hvis det var slik at han virkelig var mobbet, så ville sikkert å drite seg ut på denne måte på YouTube hjelpe på situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre gud! Dere går alle 5 på.

Et vel iscenesatt stunt på Youtube for å oppnå kjendisstatus.

For hvis det var slik at han virkelig var mobbet, så ville sikkert å drite seg ut på denne måte på YouTube hjelpe på situasjonen!

Jeg syns ikke han driter seg ut. Jeg syns det var meget modig av ham å si så direkte hvordan han har det. Og kanskje kan det gjøre at folk som har mobbet ham tidligere, får øynene opp for hva de faktisk gjør mot et annet menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre gud! Dere går alle 5 på.

Et vel iscenesatt stunt på Youtube for å oppnå kjendisstatus.

For hvis det var slik at han virkelig var mobbet, så ville sikkert å drite seg ut på denne måte på YouTube hjelpe på situasjonen!

Jeg syns ikke han driter seg ut. Jeg syns det var meget modig av ham å si så direkte hvordan han har det. Og kanskje kan det gjøre at folk som har mobbet ham tidligere, får øynene opp for hva de faktisk gjør mot et annet menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre gud! Dere går alle 5 på.

Et vel iscenesatt stunt på Youtube for å oppnå kjendisstatus.

For hvis det var slik at han virkelig var mobbet, så ville sikkert å drite seg ut på denne måte på YouTube hjelpe på situasjonen!

Jeg syns ikke han driter seg ut. Jeg syns det var meget modig av ham å si så direkte hvordan han har det. Og kanskje kan det gjøre at folk som har mobbet ham tidligere, får øynene opp for hva de faktisk gjør mot et annet menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Emo...han burde starte med å skape videoer med lignende tematikk.

Og mobbere er ikke mennesker og skal ikke behandles som mennesker, det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...