dextrin Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hadde gjester i dag hvor vi koste oss med gløgg. Står nå igjen med en del ferdiglagde gløgg i kasserollen. Noen som vet hvor lenge den holder seg? Kan jeg varme den opp i morgen f.eks?
Djungelvrål Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Den er så full av sukker at den hoder seg fint et par døgn i kjøleskap. Kan fint varmes opp igjen.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå