Gå til innhold

Er jeg biseksuell?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har for første gang vært med på trekant, jeg er kvinne, og de to andre var hhv.en mann og en kvinne. Jeg klinte med begge og fikk av begge og tok på begge på alle måter osv. Alle tre var like involvert i de to andre.

Jeg har aldri gjort dette før, og er fullstendig heteroseksuell, men med denne erfaringen som jeg syns var helt ok og egentlig kul, er jeg da biseksuell ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier jo selv du er fullstendig heteroseksuell? :fnise:

Biseksuell er en betegnelse man bruker på personer som tenner på både menn og kvinner. Jeg vet ikke om du tenner på kvinner generelt, på selve trekant-settingen, eller bare var ute etter å eksprimentere. Kunne du for eksempel ha tenkt deg å ha sex med en jente, bare deg og henne? Det er veldig flytende grenser her, og begrepene hetero, homo og bi er neppe dekkende for å beskrive alle mulige tenningsmønstre.

Det viktigste er jo at du er komfortabel med det du gjør selv, det er ikke nødvendig å "komme ut av skapet" som bi på grunnlag av denne erfaringen - med mindre du selv ønsker det da. Synes nå det virker mye mer spennende å vurdere om dette skal gjentas, enn å sitte å fundere på om du nå kalles biseksuell :)

Skrevet

Om du synes dette var en "ok og egentlig kul" opplevelse så ville jeg nok ikke regnet deg som biseksuell nei.. Og heller ikke om du betegner deg selv som fullstendig hetro..

Skrevet

Kunne du møtt denne jenta uten en fyr tilstede? Og hatt den samme tenningen og like mye glede da? ;-)

-Domino

Skrevet

Har for første gang vært med på trekant, jeg er kvinne, og de to andre var hhv.en mann og en kvinne. Jeg klinte med begge og fikk av begge og tok på begge på alle måter osv. Alle tre var like involvert i de to andre.

Jeg har aldri gjort dette før, og er fullstendig heteroseksuell, men med denne erfaringen som jeg syns var helt ok og egentlig kul, er jeg da biseksuell ?

Ser du etter jenter på gaten? Blir du yr i magen når en søt jente snakker til deg?

Alt dette er på en skala, kanskje du er light-bi? :) Jeg er hvertfall bifil, og måten jeg "vet" det på er at jeg reagerer skikkelig sterkt på jenter jeg synes er søte. Vanskelig å dusje i fellesdusj, henge med søte jenter uten å føle at jeg "flørter", osv. :P

Skrevet

Hei igjen, TS her!

Jeg mente å skrive at jeg er fullstendig heterofil, men skrev visst heteroseksuell.

Jeg kan ikke se for meg at jeg skulle møtt denne jenta igjen alene, bare oss to. Men å gjenta trekanten med de to hadde jeg nok gjort! Men det var mannen jeg tente mest på, selv om jeg også klarte å nyte det hun gjorde på en måte..

Skrevet

Hei igjen, TS her!

Jeg mente å skrive at jeg er fullstendig heterofil, men skrev visst heteroseksuell.

Jeg kan ikke se for meg at jeg skulle møtt denne jenta igjen alene, bare oss to. Men å gjenta trekanten med de to hadde jeg nok gjort! Men det var mannen jeg tente mest på, selv om jeg også klarte å nyte det hun gjorde på en måte..

Skjønner det. :) Tror ikke du er bi hvis du ikke tenner på jenter ellers.

Skrevet

Hei igjen, TS her!

Jeg mente å skrive at jeg er fullstendig heterofil, men skrev visst heteroseksuell.

Jeg kan ikke se for meg at jeg skulle møtt denne jenta igjen alene, bare oss to. Men å gjenta trekanten med de to hadde jeg nok gjort! Men det var mannen jeg tente mest på, selv om jeg også klarte å nyte det hun gjorde på en måte..

Du er leken og eksperimentell! ;-)

-Domino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...