AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg er ikke syk(så vidt jeg vet..), men har hatt slim i halsen i 2 år. Mest når jeg har ligget ned med hodet en stund, men også midt på dagen/når jeg står oppreist. Jeg hoster det aldri opp, men klarer nesten aldri å svelge det helt ned, så det ligger i halsen og irriterer. Jeg er ikke-røyker. Hva kan dette være?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 har du prøvd å kutte ut kumelk fra kostholdet i en mnd? det kan gi slim i halsen blant andre plager. viss du ikke har prøvd ville jeg prøvd å gå over til soy/rismelk i en mnd for å se om det blir bedre
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 har du prøvd å kutte ut kumelk fra kostholdet i en mnd? det kan gi slim i halsen blant andre plager. viss du ikke har prøvd ville jeg prøvd å gå over til soy/rismelk i en mnd for å se om det blir bedre TS her. Jeg drikker ikke melk, så det kan ikke være årsaken.. :/
Gjest Margaret Bolstad Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Jeg har det samme problemet, elle lignende, Jeg fikk Acetylcystein Sandoz brustabletter av min lege.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Det kan være en form for sure oppstøt. Er du snørrete? Anonym poster: 8753e456b3fb2ee37f4ac147353b116c
Meridian Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Ser at du ikke drikker melk, men spise du melkeprodukter? Og spise du ting med mye sukker i - brus, smågodt, sjokolade (inneholder melk også) Spiser du mye hvetemel? Det er som sukker å regne idag...
Stellia Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Jeg har lett astma og er ofte plaget med slim.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå