Gjest lille pinnsvin Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 er det noen som vet hvor jeg kan få tak i navlepiercinger i titan eller nikkelfritt sølv(altså selve stanga)? jeg har en i titan som jeg fikk tak i på superkul.no, problemet er bare at den er alt for laaang, sånn 4-5mm for lang dessuten er den ganske kjedelig i utsenede... jeg reagerer på kirugisk stål derfor kan jeg ikke bruke det(nikkel)... så en helt annen ting: dere som har piercing i nippelen, hvor vondt er det egentlig? jeg har så utrolig lyst på(synes det er skikkelig sexy) men har hørt at det er syykt vondt. så en plass at det er i kategorien som er vondere enn navlen men er det veldig mye verre? jeg har ganske høy smertegrense, problemet er bare at når det først gjør vondt så gjør det forferdelig vondt!(jeg kjenner rett og slett ikke smerten før ett vist nivå, langt over normalen vist nok. og da gjør det selvfølgelig forferdelig vondt), ikke er jeg vandt til smerte heller så takler det forferdelig dårlig er det evt mulig å få på noe bedøvende krem eller noe? og er det vondt lenge etterpå? eller er det bare vondt der og da? ble mange spm dette setter veldig pris på det viss noen tar seg tid til å svare da
Gjest Tekola Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Jeg pleier å kjøpe piercingsmykker til nesevingen min på Body Jewellery Shop, i hvert fall. Veldig fornøyd med utvalget! Skulle tro at de har noe som passer deg også. Frakta er kjapp og grei også!
Siiw Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Hei:) Har piercing i brystvorta for 3 gang! :-) Og det er ikke så vondt som folk skal ha det til! - syns piercing i leppa var værre! Klart du kjenner stikket, et lite klyp! og var heller ikke særlig vondt etterpå, ømt vil jeg si (om du har/hatt ømme? pupper før mensen- noe sånt.)og jeg frykta SMERTER ettersom det ikke gjorde vondt og ta den......men det var kun ømt:D. jeg spilte innebandy dagen etterpå og merka ingenting! men anbefaler og sove med bh/topp om natta!! Ikke noe godt og at piercingen blir vridd og snudd på unødvendig i begynnelsen. ble litt rotete...!! Jeg fikk faktisk velge mellom stang og ring:O og valgte stang! angrer ikke. og jeg tror ikke du vil ha noe problem med og ta piercing i brystvorta!
Labello Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 hvor vondt er det egentlig? vondt der og da, blir som å klemme nippelen din veldig hardt med noe spisst. så en plass at det er i kategorien som er vondere enn navlen men er det veldig mye verre? aner ikke, har ikke i navelen, men nippel er vel mere følsomt. jeg har ganske høy smertegrense, er det evt mulig å få på noe bedøvende krem eller noe? fikk ikke forespørsel om det, men var heller ikke redd for at det var vondt. og er det vondt lenge etterpå? eller er det bare vondt der og da? ikke vondt etterpå, men heller litt ømt. Tenk godt over om du vil ta. Jeg hadde kun min i et halvt år. Syns jeg fikk så stor nippel av å ta i kun den ene. + at jeg fikk en type som var livredd for å klare å rive den ut. haha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå