AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg er ei jente på 23 år som har vært kraftig overvektig i flere år nå - veier nesten 110 kg og har en BMI på ca. 35 tror jeg. Har forsøkt flere ganger å gå ned i vekt, men går alltid opp mer enn jeg gikk ned etter en liten stund. Jeg sliter noe sinnsykt med lav selvfølelse pga vekten min, og føler jeg er deprimert stort sett hele tiden. Jeg bor hjemme, selvtilliten er så lav at jeg tviler på at jeg vil greie å gjennomføre studier, jeg har omtrent ikke venner og får ikke jobb selv om jeg har søkt mange steder. Dagene går, men livet mitt står helt stille. Jeg har hverken mot eller selvtillit nok til å gjøre de tingene jeg vil gjøre og jeg er lei...jeg vil leve jeg også! Så, i det siste har jeg begynt å vurdere alternativet gastrisk bypass operasjon. Er det noen her som har vært igjennom en slik operasjon (eller kjenner noen som har det)? I så fall hadde jeg satt STOR pris på å få høre deres positive/negative erfaringer rundt både selve operasjonen og livet etter. NB: Vil gjerne slippe off-topic innlegg som går ut på at vi som er overvektige bare må spise mindre og trene mer...det er en grunn til at jeg nå har begynt å vurdere noe så drastisk som operasjon.
BananSplit Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Har dessverre ingen erfaringer å dele, men ville bare gi deg en stor klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå