Gå til innhold

De fjernet barnekanalene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg skjønner meg ikke på enkelte folk. Jeg bor i et boretslag, er ikke så gammel selv og jeg liker å se på cartoon network og disney channel. Nå har flertallet i boretslaget stemt bort de kanalene og alle de andre "kule" kanalene som sender mye film.

Hvorfor? Hvis de ikke ser på dem, hvorfor ikke bare la vær å på dem? Kanalene er fjernet og ikke byttet ut så vi har ikke fått noe annet i stedenfor.

Nå bor det mest eldre, hovedsaklig follk fra 50 og oppover, mulig mest pensjonister og veldig få barn. Tror det bor totalt to barn i boretslaget på 140 og 12 og jeg kan ikke tenke meg at det er fjeret på grunn av dem.

Nå sitter jeg her med de "vanlige" norske kanalene.

Jeg liker ikke fotball, tenk om jeg skulle fjernet fotballkanelene da. Skulle tatt seg ut. Nei, så derfor så ser ikke jeg på fotball heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønner meg ikke på enkelte folk. Jeg bor i et boretslag, er ikke så gammel selv og jeg liker å se på cartoon network og disney channel. Nå har flertallet i boretslaget stemt bort de kanalene og alle de andre "kule" kanalene som sender mye film.

Hvorfor? Hvis de ikke ser på dem, hvorfor ikke bare la vær å på dem? Kanalene er fjernet og ikke byttet ut så vi har ikke fått noe annet i stedenfor.

Nå bor det mest eldre, hovedsaklig follk fra 50 og oppover, mulig mest pensjonister og veldig få barn. Tror det bor totalt to barn i boretslaget på 140 og 12 og jeg kan ikke tenke meg at det er fjeret på grunn av dem.

Nå sitter jeg her med de "vanlige" norske kanalene.

Jeg liker ikke fotball, tenk om jeg skulle fjernet fotballkanelene da. Skulle tatt seg ut. Nei, så derfor så ser ikke jeg på fotball heller.

?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi eldre mennesker hater alt som er gøy, og gir katten i barn og unges underholdning. De liker ikke at vi ser på TV og vil at vi skal leve slik som de gjorde i steinalderen. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Foreldrene mine er 58 og 50 - De ser fortsatt på Cartoon Network og Disney om det går noen programmer der de har sett tidligere da jeg og min bror var små.

Du kan ta det opp med lederen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes rart ut. I et borettslag så pleier man å få levert en såkalt standardpakke. Jeg bor i borettslagt og vi har GET. Alle har de samme kanalene men en kan få flere kanalpakker men da betaler en for de selv. Jeg har PVR dekoder med opptak og betaler de ekstrakostnadene selv. Det er ingen i styret som kan nekte deg å få andre kanaler men du må som sagt betale for de selv. Vi har aldri avsteming på hvilke kanaler som beboerne skal ha. Vi som sitter i styret tar evnt avgjørelsene basert på de tilbud som kommer fra GET og inngår avtale for 2-3 år om gangen. har aldri fått klager fra beboerne på det. Det burde ikke være problem at du får flere barnekanaler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...