anonymious Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Hver vinter så får jeg noe som minner om migrene, men jeg er fortsatt ikke sikker siden har ikke nok informasjon om det emnet. Det er akkurat som en sirkel som går rundt i hodet som gjør helt jævlig vondt, hodepinen går ikke vekk med vanlig ibux/paracet før den 2-3 dagen. Sliter med å sove, våkner hele tiden av smerten i hodet. Når jeg beveger meg rundt er det akkurat som noe hopper rundt oppe i hodet, og det er så vondt. Når jeg går ned trapper så rister det så godt oppe i hodet at jeg må ta en pause før jeg går videre. Har så vondt i hodet at øynene mine begynner å svi og det bare renner fra dem. Men har ikke opplevd å bli kvalm eller noe. Er det migrene?? Er det noe typisk med migrene som gjør at man får det om vinteren, eller er det rett og slett bare meg? Har hatt dette her to ganger nå, julen 2010 og desember 2011. Setter pris på svar..
Mintii Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Har selv migrene (om enn ikke helt som du beskriver det), og JA, jeg vil si at det kan høres ut som du sliter med det samme. Det er ikke alle som blir kvalme, men det er typisk å få vondt i øynene som du beskriver. Blir du følsom for lys også? Jeg har ikke opplevd noen økning i anfall på vinterstid,men hvis jeg er stresset blir jeg veldig utsatt. Kanskje dette er tilfellet for deg også, Desember/juletid er jo en stressende tid for mange. Ingen her inne kan gi deg noe sikkert svar på om du har migrene eller ikke, men uansett høres ikke dette bra ut, og et legebesøk er kanskje ikke så dumt? Håper det ordner seg for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå