AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg har går til psykolog for depresjon, noe som er et av de få tingene jeg har på agendaen min i uken. Jeg er arbeidsledig, har få hobbyer, svært få venner.. Egentlig består hverdagen min av husarbeid, kjæresten (vi bor ikke sammen), og en handletur når det trengs. Så du kan si jeg er en skikkelig catch.. Saken er at på grunn av depresjonen, så er jeg skikkelig tiltaksløs. Med unntak av veldig gode dager, så orker jeg ikke å lete etter jobb, drive med hybber, besøke eller møte venner osv. Når jeg skikkelig langt nede, så gidder jeg ikke engang å gjøre husarbeid, noe som gjør meg i dårligere humør, siden jeg liker å ha det ryddig og rent rundt meg. Som skrevet går jeg til psykolog, så jeg er under behandling, men jeg har så lyst til å få lyst til å gjøre mer. Noen flere som har det sånn? Hvordan kan jeg få mer tiltakslyst?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Hei! Jeg har en søster som har det akkurat slik som deg. Grunnen var at pga hun hadde blitt utnyttet av 2 gutter i kort tid. Så nå vil hun helst ikke ha noe med gutter å gjøre, noe som fører til at hun blir enda mer deppa og hevder at de har ødelagt livet hennes. Problemet mitt er at jeg som store søster ikke hvet hva jeg kan gjøre for å hjelpe. Slok du forteller så har vi heller ikke noen serlig venner og skjente rundt oss. Og psylog timene hennes ser heller ikke til p funke.....så nå vurderer hun å dråppe de timene også Men jeg vil nok anbefale deg å se hva som kan være skilden til at du er deppa. For jeg tror det kan hjelpe deg mye. Ønser deg lykke til, for ingen fortjener å ha det på den måten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå