Gjest agurk Skrevet 16. desember 2003 #21 Skrevet 16. desember 2003 Vi hadde ekteskapsinngåelsen helt i slutten, og det hadde vært litt rart å sitte i en halvtime med slør forann ansiket da ja..
-ida- Skrevet 16. desember 2003 #22 Skrevet 16. desember 2003 Her skal sløret henge bak, tar det eventuelt av under festen om jeg føler det er i veien.
Snurre Skrevet 16. desember 2003 #23 Skrevet 16. desember 2003 Jeg skal ha slør, men mitt skal henge bak hele tiden. Tenk å ha det foran å få slør i nesa... det er nok like ubehagelig som en mygg :o
Augustbrud02 Skrevet 17. desember 2003 #24 Skrevet 17. desember 2003 Vil slippe å passe på det hele kvelden i tilegg til kjolen + at jeg personlig synes det blir litt mindre "stivt" Om man allikevel har litt slep på kjolen, er det faktisk ikke noe styr med sløret. Mange tror at dette er i veien, men det er slepet som er i veien, ikke sløret. Vel, poenget mitt er bare at om man er usikker på om det er upraktisk å ha det hele dagen eller ei, så er det sånn at sløret blir liggende inni kjolen lissom når man går rundt og bærer på slepet, så det er faktisk ikke så i veien som man skulle tro... Men skjønner allikevel godt de som velger å ta det av, det er litt mindre "stivt" uten ja!
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #25 Skrevet 17. desember 2003 Jeg hadde ikke slør foran ansiktet, og det er jeg veldig glad for. Jeg var så opptatt med å se rundt meg og med å være sprekkeferdig lykkelig og stolt at et slør bare ville vært i veien foran ansiktet. Forresten: Frisøren min (med LANG fartstid innen brudepynting) anbefalte at man hadde sløret på hele kvelden. Da kan nemlig frisøren feste sløret mye bedre enn om det må være slik at man skal kunne ta det av. Man risikerer at frisyren blir ødelagt. Dessuten er det, som Augustbrud02 sier, mye mindre pes enn man tror med slør.
Arwen Skrevet 17. desember 2003 #26 Skrevet 17. desember 2003 Forresten: Frisøren min (med LANG fartstid innen brudepynting) anbefalte at man hadde sløret på hele kvelden. Da kan nemlig frisøren feste sløret mye bedre enn om det må være slik at man skal kunne ta det av. Jeg skal sette opp håret selv hovedgrunnen til at jeg ikke vil ha slør hele kvelden er fordi jeg vil at det skal være mindre stivt.
hallingbrud Skrevet 17. desember 2003 #27 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har så glatt hår, at når frisøren faktisk får festet sløret, så skal jeg ihvertfall ikke ta det av igjen... Dessuten er dette den ene dagen jeg får være prinsesse med langt slep, slør, diamanter og hår som er oppsatt av en frisør. Jeg vil rett og slett ikke bli mindre formell :D
Augustbrud02 Skrevet 18. desember 2003 #28 Skrevet 18. desember 2003 Forresten: Frisøren min (med LANG fartstid innen brudepynting) anbefalte at man hadde sløret på hele kvelden. Da kan nemlig frisøren feste sløret mye bedre enn om det må være slik at man skal kunne ta det av. Man risikerer at frisyren blir ødelagt. Dette fortalte min frisør meg også. Kanskje spesielt om man har kort hår eller glatt hår, da er festingen av sløret viktig!
Grooo Skrevet 18. desember 2003 #29 Skrevet 18. desember 2003 Jeg hadde sløret bak hele tiden, og hadde det på hele dagen... Tenkte aldri på at jeg kunne hatt det fram i det hele tatt, og hadde ikke gjort det samme hva! Kommer jo såklart litt ann på hvordan slør man har også da, noen slør er vel umulige å ha framover...
April Skrevet 19. desember 2003 #30 Skrevet 19. desember 2003 Groo-ja, det er slør som er spesielt laget for å ha foran. Frisøren min sa også det at hun festet sløret kjempe godt, hun var livredd for at noen skulle tråkke på det og at det skulle falle av..Men hvis jeg skulle ta det av meg på kvelden, så festet hun det ikke så godt! Jeg har litt lyst til å ta det av, men jeg vet ikke ennå..Jeg kommer til å feste opp slepet på kjolen, for jeg gidder ikke gå å bære på det. Synes det på en måte ødelegger litt av kjolen, men det er min mening! Jeg hadde egentlig mest lyst på kjole uten slep, men vi fant ut at det gikk an å få en ordning på det! Derfor vil jeg heller ikke ha et slør som jeg går å bærer på..Men jeg kan jo ha et slør som ikke er så kjempe langt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå