Gå til innhold

Har kjørt inn i rekkverket...

roflgirl

Anbefalte innlegg

Dette er utrolig tungt for meg.

på fredag skulle jeg kjøre til byen,. fartsgrensa var 70. jeg kjørte 65. det var en sving, der snøen tok tak i dekka mine og jeg måtte komme meg ut av det, endte opp med at jeg fløyt på veien og så ut som jeg kjørte som en villmann i fast and f.

nå er bilen min totalt rasert.

det går ikke an og kjøre den, styringa er fucka, bulk som faen ved ene lyset på passasjerside. riper i lakken, felgen fått seg en trykk osv...

har heldighvis en bilmekaniker til kjæreste, og pappan hans også..

men er så vondt og tenke på at bilen aldri kommer til og se helt fin ut igjen.

jeg trenger ny fremskjerm osv... når jeg er student er dette vanskelig :/

bare hatt lappen i 8 mnd, og dette er min første bil og jeg har brukt en del penger på den.

Det er en golf 3. HUFF!

måtte bare få det ut, får ikke sove ordentlig om nattap pga jeg tenker på bilen, er så avhengig av den!!!!

er også skummelt og tenke på at jeg holdt på og frontkollidere med en bil.. mens jeg "sladda" rundt..

men det som irriterer meg mest:

INGEN, IKKE EN ENESTE EN, STOPPA!!!!!!!!!

ingen!

takk, måtte bare få det ut. ;p

Endret av roflgirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjørte i rumpa på en bil, for to år siden. Det var biler bak meg og i krysset han jeg kjørte på skulle inn i, allikevel stoppa ikke en kjeft for å hjelpe oss. Vi var jo i panikk begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.... Men burde ikke noen av disse utgiftene gå på forsikringen?

Kan være hun bare har ansvarsforsikring eller delkasko. Det er ikke alle forunt å ha biler verdt full kasko og kasko pluss, og 18åringer ville også oppleve at forsikringer er rådyre, om satt i deres egne navn.

TS: Det går over. Jeg fikk lappen på dagen 18årsdagen min, og har alltid vært avhengig av bil pga stedet jeg bor. Jeg ble så utrolig glad i sertifikat og bil, for plutselig hadde jeg en frihetsbillett, mulighet til å besøke venner når jeg ville og ikke to ganger om dagen når melkeruta gikk, liksom.

Jeg har også skadet biler jeg har eid så de har trengt dyre reperasjoner og måtte forsøkt å ordne meg på annen måte. Det er utrolig surt.

Bare det å ripe bilen kan ødelegge dagen min. (Dæven han TYKJE om jeg får tak i han som har lagt igjen en rød lakkstripe i skjermen på bilen min. Pokkers talentløse parkeringshusmennesker).

Men, gjort er gjort, spist er spist. En etterreaksjon om du var nære ved å kollidere er naturlig, men kommer nok også til å gå over. Trøst deg med at du trolig får reperasjoner og ekstradeler så billig som mulig om kjæresten er bilmekaniker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otrivin

Samboeren min som kjørte da, men vi sladdet i en sving sånn at hundeburet sklidde bak så snudde vi oss for å se så kræsjet vi midt i et skilt på veien. Ingen som stoppet da heller... Men at bilen ser jævlig ut er vi blitt vant til. Vi har ikke råd til å ordne det og om vi skulle tatt det på forsikringen tror jeg vi hadde brukt mer på å betale for det stakkars skiltet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjørte for fort, og det er noe som skjer de aller fleste av oss. Men vanligvis slipper man unna med mindre/ingen skader. Det lærer man av, og blir en bedre sjåfør av.

Tenk på at det kunne gått så mye verre. Det er kun materielle (og litt psykiske?) skader.

Kjør etter forholdene neste gang, så skal du se at de går bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...