AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Noen som har en god oppskrift på mandelpudding UTEN mandler? Har en veldig kresen samboer som har lyst på mandelpudding!
altflyter Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 eeeh... Karamellpudding? Litt vanskelig å lage mandelpudding uten mandler... Blir som risgrøt uten ris...
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 eeeh... Karamellpudding? Litt vanskelig å lage mandelpudding uten mandler... Blir som risgrøt uten ris... Det finnes da noe som heter mandelessens?
Brunhilde Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Det er jo svært lite mandler som skal til, under 100 gram, så jeg ville bare erstatte med mandelessens. Smaksmessig må du nesten bare prøve deg frem.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Det er jo svært lite mandler som skal til, under 100 gram, så jeg ville bare erstatte med mandelessens. Smaksmessig må du nesten bare prøve deg frem. Hmm, ok. Han er ikke glad i "klumpene" som blir av mandlene nemlig. Ja, jeg veit, han er ekstremt sær og kresen. Man kjenner jo knapt mandlene. Men jeg får bare prøve meg frem da.
Gjest Emera Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 (endret) Hvis du vil lage halvferdigversjonen av Freias mandelpuddingpulver kan du sikte bort mandlene før koking. Jeg liker nemlig heller ikke de hakkede mandlene i puddingen. Endret 4. desember 2011 av Emera
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå