AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #1 Skrevet 4. desember 2011 Jeg søkte på fisting. Skulle jo bare lese, men så ble jeg møtt med et bilde av n mann som hadde hele armen, rett over albuen, inn i damas vagina. Dama så ut til å byte det også. Men er det i det hele tatt mulig å få hele armen inn der? Armen var ikke akkurat liten heller. Tenker at det må vel ha vært manipulert?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #2 Skrevet 4. desember 2011 Armen er mindre enn et babyhode, så vaginaen kan nok vie seg ut til å takle en hånd eller arm. Kjenner noen som driver med dette, og de liker det
Yme Skrevet 4. desember 2011 #3 Skrevet 4. desember 2011 Men den er jo bare 9 cm dyp... Dytter dem armen helt opp i livmora da? 1
Gjest otrivin Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 HVa med tarmer og magesekk og sånt? Vil det ikke presse seg inn der ellns?
drosophilia Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 Jeg søkte på fisting. Skulle jo bare lese, men så ble jeg møtt med et bilde av n mann som hadde hele armen, rett over albuen, inn i damas vagina. Dama så ut til å byte det også. Men er det i det hele tatt mulig å få hele armen inn der? Armen var ikke akkurat liten heller. Tenker at det må vel ha vært manipulert? Jeg hadde en venninne som digget det. Jeg tror ikke det er noe for meg, host. (!!!) Men fysisk mulig? Defintivt. Tror man bør varme opp først. Lenge.
Gjest Katten. Skrevet 4. desember 2011 #9 Skrevet 4. desember 2011 Men den er jo bare 9 cm dyp... Dytter dem armen helt opp i livmora da? Om jeg husker riktig, så er den gjennomsnittlige vagina 14 cm dyp, og utvider seg til 17 cm ved opphisselse.
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 Om jeg husker riktig, så er den gjennomsnittlige vagina 14 cm dyp, og utvider seg til 17 cm ved opphisselse. Du tar godt mål her .Gjennomsnittlig dybde i ikke opphisset tilstand er ca. 10 cm. De målene du oppgir, er i opphisset tilstand. På samme måte som penisstørrelse varierer, gjør også vaginastørrelse det.
Gjest Katten. Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 Da husket jeg ikke riktig! Takk for oppdateringen.
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 (endret) Da husket jeg ikke riktig! Takk for oppdateringen. Jeg brukte linjal og målte nettopp . Bare tuller. Endret 4. desember 2011 av Belladonna 1
Gjest Katten. Skrevet 4. desember 2011 #13 Skrevet 4. desember 2011 Du vet at det er vanskelig å få målt nøyaktig alene - jeg kan hjelpe.
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2011 #14 Skrevet 4. desember 2011 Du vet at det er vanskelig å få målt nøyaktig alene - jeg kan hjelpe. Jeg tar gjerne imot hjelp, både til det ene og det andre .
Gjest Katten. Skrevet 4. desember 2011 #15 Skrevet 4. desember 2011 Jeg tar gjerne imot hjelp, både til det ene og det andre . Rolig nå. Multitasking er ikke min greie - må konsentrere meg om å måle riktig!
Yme Skrevet 4. desember 2011 #16 Skrevet 4. desember 2011 Jeg sa 9 cm, så dermed vant jeg, siden jeg var nærmest!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå