AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Vil ha en lett bodylotion som lukter godt og tørker fort, men gir godt med fuktighet. Ønsker at ingrediensene skal være ordentlig gode for huden, og ikke bare proppet med parabener og mineralolje.. Helst ikke for dyr.
Malum Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Änglamark-produktene som fås kjøpt på Coop har de egenskapene du er ute etter. Rimelige er de også.
gladidag Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 ta en titt på IHERB.COM. Eller hva med EOS sine lotoins, de er kjempegode:) REN er topp, også har jo Nivea kommet med en Pure and Natural serie som er parabenfri.
Gjest Badabing Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Eos. Selges blant annet på Boots apotek.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Eos. Selges blant annet på Boots apotek. Jeg har en fra EOS og den inneholder mineralolje.
gladidag Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Bare den brune eos som har mineralolje, hvis eg ikke tar helt feil.....
Gjest PinkLeaf Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Jeg bruker body butter fra body shop, den er veldig god - japansk kirsebær
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Jeg bruker body butter fra body shop, den er veldig god - japansk kirsebær Men den er veldig fet, + at den inneholder parabener og mineralolje 2
Gjest PinkLeaf Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Men den er veldig fet, + at den inneholder parabener og mineralolje
challenger Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Hva med L'occitane sine kremer? De er fantastisk gode i tillegg til at de dufter godt:)
Lykkelitenen Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Body shop Sweet lemon whip ody lotion er en lett bodylotion som lukter nydelig, gir godt med fukt og som trekker lett inn i huden. Dead sea spa magic er mer diskret i duften (lukter mildt og rent), gir masse fukt og trekker svært raskt inn (den bodylotionene jeg har hatt som trekker raskst inn noen sinne!) Korres sine produkter er også gode, har ikke prøvd bodylotion der, men bodybutteret er absolutt å anbefale, det trekker svært raskt inn til å være body butter og er så lett å bruke at du trygt kan bruke den til hverdags
Gjest Badabing Skrevet 5. desember 2011 #12 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har en fra EOS og den inneholder mineralolje. Hmm.. Står ikke noe om det på min (lysegrønn), men kan såklart være en mineralolje i forkledning der, jeg er ikke helt stødig i innholdsdeklarasjoner..
Lykkelitenen Skrevet 5. desember 2011 #13 Skrevet 5. desember 2011 Det er kun den brune som har mineralolje, så du trenger ikke bekymre deg over den grønne
karella Skrevet 6. desember 2011 #14 Skrevet 6. desember 2011 Nivea Soft i den runde krukken. Lukter fresht og godt, ikke for fet. Ingen parabener. Nivea har også en nye serie som heter Pure and Natural eller noe sånt, som skal være uten parabener, men de er parfymert.
Gjest nickim Skrevet 6. desember 2011 #15 Skrevet 6. desember 2011 Har ikke prøvd den, men denne skal være uten mineraloljer og parabener: http://www.feelunique.com/p/All-For-Eve-Body-Lotion-250ml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå