Gjest Nuppa_ Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Er det noen som har den? Er den verdt å kjøpe eller er det samme som står på bloggen?
Sophia. Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Jeg så litt i den i en bokhandler, og jeg har sååå lyst på den! Så ut som det var mye mer enn det som var på bloggen. Du kan jo kikke i den selv før du kjøper den, de har den på de fleste bokhandlere, tror jeg!
Gjest Nuppa_ Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg så litt i den i en bokhandler, og jeg har sååå lyst på den! Så ut som det var mye mer enn det som var på bloggen. Du kan jo kikke i den selv før du kjøper den, de har den på de fleste bokhandlere, tror jeg! Da får jeg ta et titt på den neste gang jeg er på shopping
Gjest Solsmil Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 jeg har den, og jeg ble egentlig litt skuffet, fordi jeg trodde det skulle være mest egne oppskrifter som jeg ikke hadde sett før, men det meste står på bloggen hennes...
Gjest Nuppa_ Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 jeg har den, og jeg ble egentlig litt skuffet, fordi jeg trodde det skulle være mest egne oppskrifter som jeg ikke hadde sett før, men det meste står på bloggen hennes... Nei da er det jo ikke noe vits å kjøpe den. Tenkte kanskje den var full av hemmlige tips eller noe jeg
Gjest Solsmil Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Nei da er det jo ikke noe vits å kjøpe den. Tenkte kanskje den var full av hemmlige tips eller noe jeg nope:) Jeg tenkte også det, og at det var masse egne oppskrifte som hadde vært naturlig (jeg tok det egentlig som en selvfølge at det var andre oppskrifter). men akkurat de samme oppskriftene, med samme bildene, ligger jo ute på bloggen hennes på nettet, så det var bomkjøpt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Bare veldig mye hyggeligere og enklere format å ha boken på kjøkkenet når man baker, i stedet for iPhone'n eller laptop'en... og jeg gidder ikke skrive ut og ha løse ark overalt, mye koseligere med en pen bok, tilgjengelig når jeg trenger det til å enkelt bla frem og tilbake Hadde blitt kjempeglad om jeg fikk den i julegave! 1
Satellites Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Er det bare meg som synes kakene hennes er litt oppskrytt? De ser flotte ut - men av de jeg har smakt så har de bare vært greie... 1
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Er det bare meg som synes kakene hennes er litt oppskrytt? De ser flotte ut - men av de jeg har smakt så har de bare vært greie... Jeg har laget flere som jeg syns er veldig gode
LeaMichele Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 jeg ønsker meg også denne boken,selvom det er det samme som på bloggen. jeg synes det er mye greiere å ha en bok når jeg skal bake enn å måtte ta med meg pcen. den står ihvertfall på ønskelisten til jul og kakene hennes er kjempe gode
Tropic Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Grunnen til at jeg vil ha boken er fordi hun har steg for steg bilder med hvordan man pynter cupcakes og kaker. Ikke alltid like lett å forstå fra et bilde av en ferdig cupcakes hvordan hun har klart å få det slik.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #12 Skrevet 9. desember 2011 Er det bare meg som synes kakene hennes er litt oppskrytt? De ser flotte ut - men av de jeg har smakt så har de bare vært greie... Jeg synes det er oppskrytt. Ja, det ser flott ut, men av det jeg har smakt har jeg ikke blitt videre imponert over smaken. Når noe ser så flott ut får man jo forventninger om at det skal smake like fantastisk, men det smaker bare ... greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå