Gå til innhold

Dexter og True Blood


Gjest Bomullsdott

Anbefalte innlegg

Gjest Bomullsdott

Jeg må finne noe å ønske meg til jul, og jeg syns TV-serier er helt ypperlig å ønske seg.

Har vurdert å sette Dexter og True Blood på lista. Jeg har aldri sett på disse før, men har hørt mye bra om det.

Ville dere anbefalt disse seriene? Jeg er 17 år, er jeg litt for "liten"? Er det sånn veldig voksen-serier? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marregutt

Jeg må finne noe å ønske meg til jul, og jeg syns TV-serier er helt ypperlig å ønske seg.

Har vurdert å sette Dexter og True Blood på lista. Jeg har aldri sett på disse før, men har hørt mye bra om det.

Ville dere anbefalt disse seriene? Jeg er 17 år, er jeg litt for "liten"? Er det sånn veldig voksen-serier? :gjeiper:

JEg har kun sett "True Blood" av disse. Jeg hadde i utgangspunktet vampyrbølgen langt oppi halsen på grunn av gamlekjæresten min, men True Blood ble jeg hektet på. Kan absolutt anbefale den serien til deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett Dexter, men jeg anbefaler den virkelig ! Beste serien ever (etter Prison Break) (: Ikke "voksen-serie" i det hele tatt, er selv 18 sååå :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Voksen-serie vet jeg ike om de nødvendigvis er, men hvis du krymper deg ved tanken på blod, sex og banning så hadde jeg styrt unna :lur:

Personlig elsker jeg disse seriene, men så er jeg 29 år da, og anses vel som voksen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to er blant mine favoritter, spesielt Dexter. Det er så fantastisk! Helt genialt, rett og slett. Er 17 år jeg også, og har sett begge seriene siden jeg var 14. Så det er nok trygge juleønsker, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sett True Blood, men jeg DIGGER Dexter :nigo: Jeg vil dog tro at jeg hadde likt True Blood bedre da jeg var 17, enn Dexter, tror faktisk jeg hadde funnet Dexter litt "kjedelig" den gang for 6 år siden :gjeiper:

Men kan du ikke bare laste ned en episode eller to av begge seriene, så finner du fort ut hvem som gir mersmak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh det er som å velge mellom sjokolade og iskrem^^det er veldig artige serier... men Dexter er kanskje mer en serie som alle vil like....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt dexter. De episodene jeg har sett av true blood, har vært litt 'tacky', litt sånn såpeopera-aktig, a la glamour, men da barei en annen setting. Liker buffy mye bedre som vampyrserie.

Dexter er helt fantastisk, tror også det har bredere apell, og både menn og kvinnerliker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett utrolig mange serier, og Dexter er nok absolutt favoritt serien min! Trur folk i alle aldere liker den serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett begge, og jeg synes faktisk at Dexter har dabbet heeelt av.. Er i sesong 4 nå, og kjeder livet av meg, gidder ikke å følge med :P

True blood derimot, da sitter jeg klistra til skjermen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dexter is the best! Fantastisk serie. True Blood har jeg ikke sett, gidder ikke vampyr serier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett begge, og jeg synes faktisk at Dexter har dabbet heeelt av.. Er i sesong 4 nå, og kjeder livet av meg, gidder ikke å følge med :P

True blood derimot, da sitter jeg klistra til skjermen :)

Hvordan kan du si Dexter har blitt kjedelig :c Er selv på sesong 6, helt hooked fortsatt ! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett begge, og jeg synes faktisk at Dexter har dabbet heeelt av.. Er i sesong 4 nå, og kjeder livet av meg, gidder ikke å følge med :P

True blood derimot, da sitter jeg klistra til skjermen :)

Rart . Alle jeg har snakket med syntes ses 4 er best :)

DEXTER :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dexter og True Blood er begge blant mine favorittserier.

True Blood sesong 2 er dårlig, men ellers syns jeg alle sesongene er spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Både Dexter og True Blood er veldig bra serier! Kommer litt an på hva du liker. Dexter er mer thriller, drama og krim, mens True Blood er litt skrekk og humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...