Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye penger bruker dere på alkohol i måneden ca? Er du student eller jobber dere?

Jeg er student, og har hatt en merkverdig "tørr" høst. Kroppen føles bra, jeg får fokusert på trening og ganske mye penger spart? (Jeg er forresten heller ikke særlig glad i vin, så har ikke det til mat)

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg jobber og drikker ikke noe særlig.

Hvis jeg først skal drikke alkohol så holder det gjerne med et par øl. Så jeg kjøper en sixpack øl innimellom, og de varer gjerne noen uker.

Skrevet

0-200,- Som oftest 0 kr:p Drikker sjeldent!

Jobber som lærling.

Skrevet

Kanskje rundt 200 for oss begge. En øl til helga må en da ha. :)

Skrevet

Omtrent 1000 kr i mnd. Kun vin da..

Gjest MorAase
Skrevet

Ganske nøyaktig 0 kroner i måneden. Er kun når alkohol gis vekk i gave eller brukes i mindre mengder i bakverk jeg bruker penger på dette djevelens drikkevann.

Skrevet

Jeg drikker ikke hver måned, men når jeg drikker, kanskje rundt 3-500 kr. Har ikke drukket på lenge iom at jeg blir kjempe kvalm av alkoholen, om jeg ikke blander drikken med masse isbiter. Er vel skoleelev, siden folk klager på at vgs elever ikke kan si student.

Skrevet

Jeg bruker litt penger på alkohol, synes det er kjempe godt med et glass kose vin i sofaen, og drikker vin ganske ofte. jeg er ute 2-3 helger i måneden, bruker ca 300 på byen.. Har aldri telt hvor mye jeg bruker på alkohol, men jeg vil mye heller bruke pengene mine på å gå ut i helgene, drikke god drikke og kose meg enn f.eks å bruker penger på dyre klær. Man sparer ikke pengene, man bare bruker de på noe annet. Jeg jobber forresten

Skrevet

Jeg bruker ingen penger på alkohol. Det er utrolig skjeldent at jeg drikker... 2-3 ganger i året, og da holder jeg meg til maksimalt 3 øl.

Skrevet

6-700 kroner, rundt der.

4-500 av de på byen, oftest i forbindelse med lønningspils. Resten hjemme.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ca 200,- i måneden. Glad i å ta et glass vin i ny og ne, men ikke glad i flatfylla.

Jobber fulltid.

Skrevet

jeg drikker sjelden og da ikke mer enn 2-3 glass vin, som regel mindre.

Skrevet

0 kroner.

Er totalavhaldsperson. Kjøper helst ikkje alkohol i gåve til folk heller, tykkjer det er ein uting.

Gjest Raindrops
Skrevet

Sikkert 200 kroner i gjennomsnitt. Pleier å kjøpe en ganske stor flaske whisky, brennevin eller noe slikt, å da har jeg den en god stund. Kjæresten min peier å kjøpe vin hver gang vi planlegger å kose oss, men det går ikke utover mitt budsjett så det regner jeg ikke med.

Skrevet

Bruker 0 - drikker ikke. Har vært i arbeid i mange år.

Skrevet

Rundt 500 ca? Kanskje litt mer noen måneder om vi går ut, siden jeg er gasnake glad i litt dyrere øl da blir en bytur fort ganske dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...