AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Fyldige lepper regnes for å være idealet, og får et ansikt til å virke ungt. Hvordan lepper har KG-brukerne? Fyldige, helt vanlige, tynne? Noen som har komplekser for leppene sine eller har gjort noe plastisk med dem?
aphelion Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Vanlige Elsker menn med fyldige lepper. Er så utrolig deilige å kysse på
Avalon Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Mine er vel relativt normale vi jeg si, bare glad jeg har lepper i det hele tatt egentlig
Gjest Katten. Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Har naturlig store fyldige lepper. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Har vanlige. Underleppa er kanskje fyldigere enn normalen, men ikke mye. Skulle gjerne hatt de større! Samboeren har de fineste, fyldigste leppene jeg noensinne har sett. De var med på å få meg til å forelske meg i ham. Mine ser litt sånn ut, skulle gjerne hatt lepper som dette.
Hipster Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Har vel normale lepper tror jeg. <- you judge.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Mine ser litt sånn ut, skulle gjerne hatt lepper som dette. Jeg syns de naturlige leppene dine har perfekt størrelse. Leppene du ønsker deg ser litt ut som en sånn vakum-greie som brukes til å fikse tette doer. 4
Gjest Belle Gunnes Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Ja jeg har naturlige fyldige lepper. De er naturlig ganske mørke også, så leppestift trengs ikke. Er ganske fornøyd med det.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har naturlig fyldige lepper. Overleppa er litt større enn underleppa
HedvigR Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 Jeg tror de kanskje er litt fyldigere enn gjennomsnittet. Nå måtte jeg gå å studere de i speilet Over- og underleppa er faktisk tilnærmet like, kan sånt forandre seg? For noen år siden var nok underleppa større.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 3. desember 2011 #12 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Ja jeg har naturlige fyldige lepper. De er naturlig ganske mørke også, så leppestift trengs ikke. Er ganske fornøyd med det. Da er vel du mørk "nedentil" også, siden det er samme greia. Jeg har normalt fyldige lepper. Mange norske jenter har tynne lepper, for å ikke nevne de britiske. Endret 3. desember 2011 av Valiumsjunkie
Gjest mussmuss Skrevet 3. desember 2011 #13 Skrevet 3. desember 2011 fyldige naturlige lepper, ca slik bare litt større overleppe http://www.bangstyle.com/2011/10/how-to-get-smooth-lips-for-fall/
Gjest Katten. Skrevet 4. desember 2011 #16 Skrevet 4. desember 2011 Nei, det har jeg ikke. Jeg kan fylle dem for deg.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2011 #17 Skrevet 4. desember 2011 jepp, har stoooore lepper... det jeg får mest kompimenter får
altflyter Skrevet 4. desember 2011 #18 Skrevet 4. desember 2011 Fyldige og fine:) Veldig fornøyd med dem faktisk
Gjest andrea Skrevet 4. desember 2011 #19 Skrevet 4. desember 2011 Har vanlige, men skulle ønske de var litt større. Men de ser alltid større ut med leppestift, og når jeg bruker det ser de perfekte ut i mitt ansikt
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #20 Skrevet 4. desember 2011 Har fått kommentarer i retning Angelina Jolie, så jeg får anta de er litt fyldige selv om de ikke er riktig så store.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå