Gå til innhold

Har du fyldige lepper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fyldige lepper regnes for å være idealet, og får et ansikt til å virke ungt.

Hvordan lepper har KG-brukerne? Fyldige, helt vanlige, tynne? Noen som har komplekser for leppene sine eller har gjort noe plastisk med dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlige :) Elsker menn med fyldige lepper. Er så utrolig deilige å kysse på :rodmer:

Skrevet

Mine er vel relativt normale vi jeg si, bare glad jeg har lepper i det hele tatt egentlig :fnise:

Skrevet

Har vanlige. Underleppa er kanskje fyldigere enn normalen, men ikke mye. Skulle gjerne hatt de større!

Samboeren har de fineste, fyldigste leppene jeg noensinne har sett. De var med på å få meg til å forelske meg i ham. :rodmer:

Mine ser litt sånn ut, skulle gjerne hatt lepper som dette.

Skrevet

Har vel normale lepper tror jeg.

<- you judge.

Skrevet

Mine ser litt sånn ut, skulle gjerne hatt lepper som dette.

Jeg syns de naturlige leppene dine har perfekt størrelse. Leppene du ønsker deg ser litt ut som en sånn vakum-greie som brukes til å fikse tette doer.

• Liker 4
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ja jeg har naturlige fyldige lepper. De er naturlig ganske mørke også, så leppestift trengs ikke. Er ganske fornøyd med det.

Skrevet

Jeg har naturlig fyldige lepper. Overleppa er litt større enn underleppa

Skrevet

Jeg tror de kanskje er litt fyldigere enn gjennomsnittet.

Nå måtte jeg gå å studere de i speilet :fnise: Over- og underleppa er faktisk tilnærmet like, kan sånt forandre seg? For noen år siden var nok underleppa større.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Ja jeg har naturlige fyldige lepper. De er naturlig ganske mørke også, så leppestift trengs ikke. Er ganske fornøyd med det.

Da er vel du mørk "nedentil" også, siden det er samme greia.

Jeg har normalt fyldige lepper. Mange norske jenter har tynne lepper, for å ikke nevne de britiske.

Endret av Valiumsjunkie
Gjest Katten.
Skrevet

Nei, det har jeg ikke.

Jeg kan fylle dem for deg. :nigo:

Skrevet

jepp, har stoooore lepper... det jeg får mest kompimenter får :)

Skrevet

Fyldige og fine:) Veldig fornøyd med dem faktisk

Skrevet

Har vanlige, men skulle ønske de var litt større. Men de ser alltid større ut med leppestift, og når jeg bruker det ser de perfekte ut i mitt ansikt :)

Skrevet

Har fått kommentarer i retning Angelina Jolie, så jeg får anta de er litt fyldige selv om de ikke er riktig så store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...