Sininia Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Emne fjernet. Endret 4. desember 2011 av Sininia
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Hint: Denne yrkesgruppen var mye under vann
Gjest Koala Lompa Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Gjør leksene dine selv. Ja fysj,komme her på et forum for å få råd og tips. Makan til frekkhet! Forøvrig så har jeg ikke peiling, ts. Google.
Gjest Survival Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Ja fysj,komme her på et forum for å få råd og tips. Makan til frekkhet! Forøvrig så har jeg ikke peiling, ts. Google. Unnskyld meg, men det er faktisk mot REGLENE til forumet å hjelpe folk med leksene sine.
Ruto Skrevet 3. desember 2011 #6 Skrevet 3. desember 2011 Unnskyld meg, men det er faktisk mot REGLENE til forumet å hjelpe folk med leksene sine. Hvor fant du den regelen?
Gjest Survival Skrevet 3. desember 2011 #7 Skrevet 3. desember 2011 Hvor fant du den regelen? Vet ikke, men regner bare med det stemmer da jeg har sett i flere andre tråder folk har påpeket at det ikke er lov.
Ruto Skrevet 3. desember 2011 #8 Skrevet 3. desember 2011 Vet ikke, men regner bare med det stemmer da jeg har sett i flere andre tråder folk har påpeket at det ikke er lov. Det er ingen regel som sier at det er ulovlig å hjelpe andre med leksene. Ei heller å spørre om hjelp til det. 2
SmallTalk Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Nordsjødykkerne er svar på spm nr 1. De har hatt flere runder i rettsaparatet for å få yrkesskadeerstatning fra staten for skader og lidelser som har oppstått som følge av dykkingen. Det å være nordsjødykker var en mildt sagt risikofylt jobb, og mange av de som var nordsjødykkere sliter med senskader som kommer av dykkingen eller omstendigheter rundt dykkingen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå