AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Gutten vår ligger til tider i skikkelig bananform. Vi har vært hos manuellterapaut, men han hadde ingen låsninger. Er det noen som vet om andre grunner til at babyer legger seg i bananform? Det er ikke veldig banan, men litt hele tiden. Det er heller sjelden han ligger rett.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Sånn lå vår gutt også, og det var ikke noe galt med han. Etterhvert fant han andre sovestiler, og som toåring har han litt av et repertoar. Alt fra rumpa i været, til sjøstjerne stil, til liten krøllball... Hvorfor han valgte bananform tidligere i babyfasen, aner jeg ikke, men han hadde helt prima.
helenaa Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Kan jeg spørre litt om denne bananformen? Er det sånn at hodet går bakover, liksom mot ryggen?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #4 Skrevet 4. desember 2011 Kan jeg spørre litt om denne bananformen? Er det sånn at hodet går bakover, liksom mot ryggen? Litt, men ikke mye. Det var derfor vi har vært hos manuellterapeut, men fikk beskjed om ingen låsninger.
GlamCat Skrevet 4. desember 2011 #5 Skrevet 4. desember 2011 Gutten vår også lå sånn. Vi var også hos manuellterapeut men alt var bra. Vi øvde masse til å se til andre siden og ligge på magen til å styrke nakken og det gikk over etter hvert
helenaa Skrevet 4. desember 2011 #6 Skrevet 4. desember 2011 Begge mine har vært sånn, men jeg har ikke sjekket noen av dem for låsninger. Har bare tenkt at de likte å ligge sånn. Men har dere masse problemer med skriking og soving, siden du har vært hos manuellterapaut? Jeg synes det var litt vanskelig å forstå om du trenger råd mot skriking, eller om du bare lurer på hvorfor noen barn ligger i bananform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå