Wild-Animal Skrevet 3. desember 2011 #1 Skrevet 3. desember 2011 Min 19 år gml fetter maser på meg for å stille dette spørsmålet her på forumet. Han er ikke pedo eller noe men vil kvitte seg med alle kjønnsdrifter. For tiden bruker han medisiner (anti depressiver) som gir så store bivirkninger at han ikke fungerer som menneske. Hvilke alternativer har ha når kastrering er forbudt i Norge på friske personer? På forhånd takk.
Gjest SemperFi Skrevet 3. desember 2011 #2 Skrevet 3. desember 2011 Jeg tror ikke det er noe spm som folk her inne kan svare på, anbefaler at han tar kontakt med sin lege eller psykolog for å ta den snakken.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 For tiden bruker han medisiner (anti depressiver) som gir så store bivirkninger at han ikke fungerer som menneske.Hvordan fungerer han ikke som menneske?
Gjest Kastrert Mann Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Hvordan fungerer han ikke som menneske? Fra min egen persnlige erfaring fører medikamentell kasterasjn til en tilstand der man ikke føler glede, sorg, blr blottet for sympati og empati. Kort sagt man mister en vesentlg del av følelseslvet sitt, noe som etter hvert fører til perioder med sterk oppstemthet og aggresjon og meget sterk depresjon der selvmordstanker ikke er langt unna. Jeg tror ikke det er noe spm som folk her inne kan svare på, anbefaler at han tar kontakt med sin lege eller psykolog for å ta den snakken. Å ta den samtalen med norsk helsepersonell har lite for seg da man i norge ikke utfører slke inngrep på friske personer i sin beste alder, selv ikke på private institusjner som er underlagt norsk lov de også. (Ikke bland sammen sterlisering og kastrering da det dreier seg om 2 vidt forskjellige inngrep) Tyskland og Polen er 2 gde alternativer der man ikke stiller for mange spørsmål angående grunnene til at man ønsker å foreta inngrepet, og der helsepersonell holder høy standard. Selv valgte jeg tyskland fordi jeg har venner der som hjalp meg med å kommunisere med sykehuset og legene som foretok inngrepet, og fordi prisene var lavest der.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Å ta den samtalen med norsk helsepersonell har lite for seg da man i norge ikke utfører slke inngrep på friske personer i sin beste alder, selv ikke på private institusjner som er underlagt norsk lov de også. Nei og det er gode grunner for det. Nå er denne fetteren psykisk syk, så det han trenger er hjelp fra helsepersonell. Skal man ta et slikt valg, skal det gjøres når man er helt frisk - psykisk og fysisk.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Nei og det er gode grunner for det. Nå er denne fetteren psykisk syk, så det han trenger er hjelp fra helsepersonell. Skal man ta et slikt valg, skal det gjøres når man er helt frisk - psykisk og fysisk. Hvordan vet du at han er psykisk syk? At han bruker SSRi kan like gjerne være for å få dempet kjønnsdriften, og ikke for å dempe en depresjon el. I tillegg, mange blir psykisk syke av å ha en kropp som er "feil". Høna og egget. TS: Få han over på forum som har mer kunnskap enn dette. Enkelte deler av fetlife, Aven, er de jeg kommer på. Spesielt Aven pleier være bra.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Han er 19 år og går på anti-depressiva. Dette er ikke et valg han skal ta nå. Han trenger hjelp fra kvalifisert helsepersonell. Dette er ikke en avgjørelse man tar etter råd fra en gjest på et forum. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Han er 19 år og går på anti-depressiva. Dette er ikke et valg han skal ta nå. Han trenger hjelp fra kvalifisert helsepersonell. Dette er ikke en avgjørelse man tar etter råd fra en gjest på et forum. Og de kan han ha fått tak i for å dempe sexlysten. Det står ingen steder at han har depresjon, det står kun at han er på antideppressiva, og i sammenheng virker det osm det er for å få bivirkningen nedsatt sexlyst, og av andre årsaker. Men jeg er helt enig i at han er ung. Derfor nevnte jeg at han bør snakke med folk på forum, for det er svært vanskelig å få tak i. De forumene jeg nevnte er svært tydelige med å jobbe for at folk oppsøker formell hjelp, men de hjelper ofte til med å begrense de mange titalls bomskuddene de fleste opplever på egenhånd.
mufi Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Han er 19 år og går på anti-depressiva. Dette er ikke et valg han skal ta nå. Han trenger hjelp fra kvalifisert helsepersonell. Dette er ikke en avgjørelse man tar etter råd fra en gjest på et forum. Sign!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå