Gå til innhold

Skjørt som kjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et fotsidt skjørt i blekrosa silke (underskjørtet) og sort chiffon over (lag på lag). Det er strikk i livet, ingen glidelåser. Men dette bruker jeg jo aldri. Derimot har jeg merket at om jeg drar det opp over puppene, og tar et belte i livet, ser det ut som en kjole som går nesten til knærne!

Ville du ha reagert om du så noen med skjørt som kjole? Ville du lagt merke til det? (Jeg tenker på ute på byen.)

Jeg har utstyr til å sy det litt om, men kjenner jeg gruer meg for å klippe den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næh, det er jo ikke sikkert folk som ikke vet at det egentlig er et skjørt klarer å se det :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kjole som er laget akkurat slik. Stropp-løs med belte rundt midjen. Der den henger i skapet ser den forsåvidt ut som et skjørt, så nei, det hadde ikke intrigert meg hvis du brukte ditt skjørt som kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på fasongen og sånn. Jeg kan tenke meg at det går helt bra, men det er litt vanskelig å si uten å ha sett den. Jeg har sett en som har gjort det der en gang, men da var det åpenbart at det var et skjørt, og da blir det liksom rart uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,kjøpte ett langt skjørt i sommer. Hun som solgte det sa at det gikk fint og bruke det som kjole også. Har nesten ikke brukt det som kjole, men ser det går fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...