Gå til innhold

Skjønner ingen ting jeg.,..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har leitet og leitet, og jeg hadde den for 2 munutter siden, jeg sverger, men nå er dn her bare ikke...

Hjelp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Vil ikke hjelpe. Flaska er nesten tomt og jeg koser meg :biggrin:

• Liker 1
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Sjekk på badet, soverommet og i gangen :lete: . Pleier som regel å finne min der hvis jeg stresser på vei ut :fnise:

• Liker 1
Gjest On Topic
Skrevet

Hvor er buksa mi, hvor er skjorta mi

Hvor er munnspillet mitt med fire toner i

Hvor er Jespers hatt, hvor er ditt og datt

Hvor er pungen som jeg hadde fire kroner i

Jeg er sikker på jeg hadde den i går... :danse:

• Liker 4
Skrevet

NEI, du har rett, og du er slem, fordi det hjelper ikke en dritt.l.. og nå har jeg leita overalt. På badet, i kjøleskapet (var seff det første stedet jeg lette, er jo ikke dum), på guttungens rom, og i rumpa på eksen, men den ER der ikke...

• Liker 1
Skrevet

NEI, du har rett, og du er slem, fordi det hjelper ikke en dritt.l.. og nå har jeg leita overalt. På badet, i kjøleskapet (var seff det første stedet jeg lette, er jo ikke dum), på guttungens rom, og i rumpa på eksen, men den ER der ikke...

Dropp den leitinga. Flaska er nemlig helt TOM :D

Tror jeg går og legger meg :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:fnise:

:plystre: duuuu hakke tid, for du må finne flasken, du hakke tid, for du skal finne flasken ... drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikke drikk darararara drikk-drikk!

:vin::nisseblunk:

Endret av Rumle
  • Liker 3
Skrevet

Fant du vinflasken din til slutt, Flair?

• Liker 1
Skrevet

Hun har sikkert gått med den i hånden hele tiden :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hun har sikkert gått med den i hånden hele tiden :fnise:

:biggrin:

Litt på samme måten som man leter etter brillene som man har på nesen, eller hansken man holder i den hånden man har den andre hansken på?

Håper vi får vite hva som skjedde med den forsvunne vinflasken.

Om den noen gang dukker opp da.

Kan kanskje bli KGs store, uløste mysterium. :sjokkbla:

• Liker 2
Skrevet

Hei, vil benytte anledningen til å takke for innsatsen til alle som bidro i denne utrolig viktige saken. Dere har alle blitt belønnet med ett +poeng, unntatt den ego ABen som valgte å bli sittende på sin egen ræv mens alle andre måtte slite og lete som syke.

Vel. Dessverre så hjalp det ikke en dritt, men det er jo ikke deres skyld. Det vil si, jeg fant innholdet, på en veldig ekkel måte, :spy: men flasken er og blir borte.

Håper i alle fall at dette blir siste helgen jeg må være alene hjemme mens de andre kan dra på byen og kose seg. Jeg har nemlig en teori, og det er at de gjemte den før de stakk i går, bare for å kødde med hodet mitt :hakeslepp:

Mysteriet fortsetter... :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...